تیم ملی موی تای در راه مسابقات جهانی/ نقدی: ۵ سال دوری از میادین انگیزه تیم ما بالا برده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، تیم ملی موی تای به منظور شرکت در مسابقات جهانی WBC بامداد سه شنبه راهی ونیز ایتالیا می شود.

فرید نقدی رییس انجمن موی تای کشورمان در خصوص آخرین وضعیت تیم اظاهر داشت: جهت آمادگی تیم فوق چندین مرحله اردو تشکیل شده و ورزشکاران در بالاترین سطح آمادگی خود قرار دارند.

سرپرست تیم ملی موی تای افزود: ورزشکاران تیم ما 5 سال از شرکت در این رقابت ها دور بوده اند و همین امر سبب شده که انگیزه خوبی جهت شرکت و مبازه با کیفیت برای آنها ایجاد شود.

وی در پایان با بیان این که سطح مسابقات بسیار بالاست، افزود: ۵۰ کشور از جمله ایتالیا میزبان، تایلند و انگلستان که از رقبای قدرتمند و اصلی ما هستند در این رقابت ها حضور دارند که کار را برای ما دشوار خواهد نمود ولی تمامی تلاش ورزشکاران و کادر فنی بر این است پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در این رویداد مهم به اهتزاز در بیاورند.

این مسابقات ازتاریخ۳۱ خرداد ماه شروع و به مدت ۷ روز به طول خواهد انجامید و تیم ملی کشورمان با ترکیب به شرح ذیل در این رقابت ها حضور می یابد:

مرتضی سرداریان- ورزشکار

مهدی فاضلی- ورزشکار

یوسف جاویدان- ورزشکار

مصطفی تابتوخ زاده- ورزشکار

یاسین رمضانی- ورزشکار

محمد ابوالقاسمی لاهرودی- ورزشکار

رضا حمزه نژاد قادی- ورزشکار

سپهر ظهوری دلشاد- ورزشکار

محمد شیرزاد نظرلو- ورزشکار

مسعود فرحی نیا- ورزشکار

علی تکلو- ورزشکار

حمیدرضا کردآبادی- ورزشکار

محسن کرد علیوند- ورزشکار

سینا کاظمی- ورزشکار

فرید نقدی- سرپرست

جلال معتمدی- مربی

علی اکبر اسمعیلی- مربی

مهدی محمدی- مربی

هومن گنجه خسروی- پزشک

تیم ملی موی تای به مسابقات جهانی ایتالیا اعزام خواهد شد.