1402-04-06 16:37:05.342750
ورود وزیر ورزش برای حل مشکل جواد؛ نکونام سرمربی استقلال می‌شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرانجام پس از کش و قوس های فراوان به نظر می رسد که ماجرای نیمکت استقلال به نقطه پایان رسیده و جواد نکونام امروز عصر به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد.

نکونام گزینه اصلی استقلال برای سرمربیگری بود و قرار بود بعد از توافق نهایی با اشتقلال هفته گذشته به رسما به عنوان سرمربی آبی ها انتخاب شود اما بواسطه برخی از مسائل فرامتنی مجوز کار او در استقلال صادر نشد. از همین رو باشگاه استقلال به سمت گزینه های دیگر به ویژه خارجی ها متمایل شد اما در نهایت با ورود وزیر ورزش و جوانان به این ماجرا مشکل نکونام حل شده و تا ساعاتی دیگر به عنوان سرمربی استقلال معرفی می شود.

بیشتر بخوانید:

معرفی نکونام در پیچ و خم های فرامتنی؟/ کریمی: چند روز فرصت دهید تا سرمربی انتخاب شود+عکس

با پیگیری‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان موانعی که بر سر راه حضور جواد نکونام در استقلال وجود داشت، رفع شد و او می‌تواند به‌عنوان سرمربی جدید در تیم استقلال فعالیت کند.

استقلال برای نیمکت خود در فصل آینده به دنبال گزینه‌های داخلی و خارجی رفت که در این میان شانس جواد نکونام بیشتر از دیگر گزینه‌ها بود اما موانعی در خصوص فعالیت او وجود داشت که با پیگیری وزیر ورزش و جوانان این مشکلات مرتفع شده و حالا تصمیم انتخاب او با مدیران استقلال است و به نظر می رسد تا ساعاتی دیگر نکونام رسما از سوی باشگاه به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود.

بنا بر توافق قبلی نکونام 2 دستیار ایرانی و 2 دستیار خارجی را در کادرفنی خودش خواهد داشت. ظاهرا بدنساز و مربی دروازه‌بان‌های خارجی در کادرفنی جدید استقلال خواهند بود.

ضمن اینکه گفته می‌شود نکونام با 3 بازیکن برای پوشیدن پیراهن استقلال در فصل جدید نیز به توافق رسیده است.

با ورود وزیر ورزش و جوانان مشکل کار جواد نکونام در استقلال حل شده و وی تا ساعاتی دیگر رسما به عنوان سرمربی جدید آبی ها معرفی خواهد شد.