حاجی موسایی: تکواندوکار اسپانیا شکارچی لحظه ها بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مهدی حاجی موسایی سبک وزن تیم ملی تکواندو ایران درباره رقابتهای تکواندو گرندپری اظهار داشت: 32 تکواندوکار برتر رنکینگ هر وزن در این مسابقات به رقابت پرداختند و این نشان از سطح بالای این رویداد دارد. من در این مسابقات توانستم حریفان خوب و عنوانداری را شکست دهم و درمرحله نیمه نهایی به «ابوالفضل زندی» دیگر نماینده خوب کشورمان دراین وزن رسیدم.

وی افزود: با صلاحدید کادر فنی من به فینال این وزن راه پیدا کردم و مقابل «آدریان وینسنته یونتا» قهرمان عنوان دار جهان از اسپانیا قرار گرفتم. معتقدم تجربه او به جوانی من چربید و بازی را به اصطلاح از دست من خارج کرد. من استراتژی زیادی برای موفقیت در این رویداد داشتم اما نباید فراموش کنیم «یونتا» تکواندوکار بزرگی است و از هر غفلت به نفع خود بهترین بهره را می برد. با این حال مدال ارزشمند نقره را تصاحب کردم و امیدوارم در صورت رویارویی در مسابقات آتی برابر این تکواندوکار به برتری برسم.

حاجی موسایی با اشاره به گفتگوی اخیر این اسپانیایی با فدراسیون جهانی تکواندو و تمجید از نحوه مبارزه اش گفت: مانند «یونتا» من و کادر فنی برای هر بازی استراتژی خاص خود را داشتیم و تمام نیت من پیروزی مقابل این تکواندوکار بود. او شکار لحظه ها را خوب بلد است و توانست پیروز فینال باشد.

سبک وزن تکواندو ایران همچنین درباره مسابقات جهانی باکو 2023 عنوان کرد: من در جهانی باکو وضعیت خوبی داشتم و همه چیز مطابق انتظار پیش می رفت اما شاید کمبود تمرکز در بازی موجب شد تا آنطور که می خواستم پیش نرود. در گرندپری رم همه چیز تغییر کرد و توانستیم با کمک کادر فنی تمرکز از دست رفته را بازیابی کنیم و دیدیم که نتیجه خوبی هم حاصل شد.

ملی پوش تکواندو در خصوص رقابت های یونیورسیاد چین بیان کرد: در این مسابقات که حدودا به فاصله یک ماه دیگر برگزار می گردد، به وزن اصلی خودم یعنی 54- کیلوگرم بر می گردم و امیدوارم بهترین نتیجه را به دست بیاورم.

سبک وزن تیم ملی تکواندو ایران گفت: رقابت های گرندپری رم با حضور برترین های جهان در بالاترین سطح فنی برگزار شد و با تلاش فراوان موفق به کسب مدال نقره شدم.