طارمی: باید با تیم‌های قوی‌تر بازی کنیم/ مصدومیت بیرانوند شوک بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی طارمی که در رقابت‌های کافا عناوین آقای گلی و بهترین بازیکن تورنمنت را از آن خود کرد با اشاره به نتایج به دست آمده در این مسابقات، اظهار داشت: مسابقات کافا و قهرمانی باعث شد تا ذهنیت بچه‌ها تغییر کند و این یک دستاورد مهم است که باید مد نظر قرار گیرد.
وی ادامه داد: بدون شک کسب عنوان قهرمانی و گرفتن جام انگیزه بازیکنان را دوچندان خواهد کرد و امروز ذهنیت تیم شکل دیگری به خود گرفته است. در این مسابقات همه تلاش کردند و این موفقیت باعث می‌شود در جام‌ملت‌ها به مراتب با قدرت بیشتری به میدان برویم.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران خاطر نشان کرد: برای حضور در این مسابقات نظرهای متفاوتی مطرح بود. برخی اعتقاد داشتند باید با تیم‌های به مراتب بهتر از ایران بازی کنیم و برخی دیگر می‌گفتند باید برای مرور برنامه‌های خود با تیم‌های ضعیف‌تر به میدان برویم. بنظرم مهم این بود که بتوانیم ذهنیت تیم را شکل بدهیم و حالا وقت آن است تا با تیم‌های بهتری رقابت کنیم تا اهداف خود را دنبال کرده و نقاط ضعف و قوت‌مان را بیشتر بشناسیم و اگر بخواهیم با همین روال کار را ادامه دهیم به مشکل خواهیم خورد.
او در مورد بازی با ازبکستان گفت: بیشتر بازیکنان ما از اروپا آمده و به دلیل خستگی بازی‌های این قاره و مسابقات جام جهانی شرایط سخت‌تری را پیش رو داشتیم. در ابتدای این بازی هم علیرضا بیرانوند هم دچار مشکل شد و امیدوارم هر چه زودتر بهبودی حاصل شود. مصدومیت او به تیم شوک وارد کرد اما در ادامه توانستیم به بازی بازگشته و گل بزنیم اما آنها در برابر هواداران خود بازی می‌کردند و طبیعی بود که فشار خود را زیاد کنند.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در خصوص مطالب منتشر شده در فضای مجازی گفت: همیشه صحبت‌هایی در این خصوص وجود دارد، برخی‌ها منتقد هستند اما تلاش ما این است که برای تیم ملی بهترین عملکرد را داشته باشیم.
وی در پایان درباره عملکرد دو بازیکن بوشهری تیم ملی یعنی قایدی و محبی گفت: قائدی و محبی هم تلاش می‌کنند و در آینده خط حمله به مراتب قوی‌تری را از تیم ملی خواهیم دید.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، گفت: باید به مصاف رقبای قدرتمندتر برویم تا در جام‌ ملت‌ها به موفقیت برسیم.