رضایی: در مبارزه نیمه نهایی عجله کردم/ کسب سهمیه المپیک غیرممکن نیست

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی تکواندو؛ متین رضایی دارنده مدال برنز رقابت های جهانی باکو در خصوص سطح این مسابقات اظهار داشت: مسابقات جهانی همیشه سخت بوده و مهمترین تورنمنت سال از لحاظ امتیازگیری محسوب می شود. من به عنوان جایگزین دانیال بزرگی به این مسابقات اعزام شدم و شک ندارم اگر دانیال به جای من اعزام می شد، به خوشرنگترین مدال دست می یافت. با این وجود من شانس خودم رو امتحان کردم و برای دومین بار در وزن 68- کیلوگرم به رقابت پرداختم که خدا را شکر از عملکردم رضایت دارم.

او در ارتباط با دیدار نیمه نهایی و مصاف با «بردلی سیندن» تکواندوکار عنوان دار بریتانیایی بیان کرد: در دیدار نیمه نهایی کمی با عجله مبارزه کردم و اگر کمی آرامش خودم را حفظ می کردم، می توانستم قهرمان جهان را به راحتی شکست دهم. سیندن تجربه بیشتری نسبت به من داشت و توانست برنده مسابقه شود. برای کسب سهمیه المپیک راه سختی را در پیش دارم اما هیچ کاری غیرممکن نیست، تورنمنت های زیادی وجود دارد و من تمام تلاشم بر این است که بتوانم نماینده تکواندو ایران در المپیک پاریس باشم.

رضایی خاطر نشان کرد: هدف اصلی من موفقیت در رقابت های گرندپری است و امیدوارم موفقیت های خوبی را در این مسابقات کسب کنم. بازی های آسیایی هانگژو هم از حساسیت بالایی برای ما برخوردار است و تلاش می کنم تا در ترکیب تیم اعزامی قرار گیرم. مدال آوری و کسب امتیازات لازم یکی از اهداف من برای شرکت در تورنمنت های مختلف است و امیدوارم سهمیه المپیک 2024 را به دست آورم.

عضو تیم ملی تکواندو گفت: من به جای دانیال بزرگی به رقابت های جهانی اعزام شدم و از عملکردم رضایت دارم.