لیگ هاکی اینلاین| برگزاری دور آخر لیگ 1401 مردان و مرحله سوم لیگ زنان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رضا نصیری  سرپرست انجمن اسکیت هاکی  اینلاین هاکی با اشاره به برگزاری دور آخر لیگ 1401 اظهار داشت: دور آخر لیگ 1401 مردان، 22 و 23 تیرماه و مرحله سوم لیگ اینلاین هاکی زنان 9 و 8 تیرماه برگزار خواهد شد. همچنین به دنبال برگزاری مسابقات دستجات آزاد نوجوانان و نونهالان اینلاین هاکی در سال جاری هستیم.

سرپرست انجمن اینلاین هاکی افزود: کادر فنی این انجمن بهترین ها را از بین لیگ و مسابقات دستجات آزاد جهت حضور در مسابقات جهانی و آسیایی انتخاب خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری اردوها بیان داشت: در نظر داریم اردوهای اینلاین هاکی را به صورت متمرکز برگزار کرده همچنین این رشته ها در هیات استانی بیشتری فعال کنیم.

نصیری در پایان ضمن اشاره به عنوان نایب قهرمانی تیم سایمان در مسابقات روسیه خاطر نشان کرد: همه توان خود را به کار می گیریم با توانمندی بازیکنان از مدال طلای آسیایی دوره های قبل در بازی های آینده دفاع کنیم.

 

مرادی مدیر روابط عمومی فدراسیون اسکیت شد

با حکم مجید هنرجو رییس فدراسیون محبوبه مرادی مدیر روابط عمومی فدراسیون اسکیت شد.

متن حکم به شرح زیر است:

سرکار خانم محبوبه مرادی

با سلام؛ نظر به توانمندی، تجارب و شایستگی سرکار عالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران تا پایان سال 1402 منصوب می شوید. امید است با استعانت از درگاه الهی به موفقیت های روز افزون دست یافته و گام های موثری در مسیر ارتقا و توسعه کمی و کیفی ورزش اسکیت برداشته شود.

 

دور آخر لیگ اینلاین هاکی 1401 مردان 22 و 23 تیرماه و مرحله سوم لیگ اینلاین هاکی زنان 9 و 8 تیرماه برگزار خواهد شد.