رشیدی: کاهش اشتباهات باعث پیروزی برابر فیلیپین شد/ شیرتری: با تمام قدرت مقابل استرالیا حاضر می‌شویم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله تعیین جایگاه پنجم تا هشتم رقابت‌های چلنجرکاپ آسیا امروز (شنبه سوم تیر) فیلیپین را 3 بر صفر شکست داد و فردا در آخرین مسابقه خود برای کسب جایگاه پنجم یا ششم به مصاف استرالیا می‌رود.

پس از پایان این بازی مربی و بازیکنان تیم ملی والیبال زنان صحبت کردند.

 

رشیدی: کاهش اشتباهات باعث پیروزی برابر فیلیپین شد

فاطمه رشیدی سرمربی تیم ملی والیبال زنان در مورد پیروزی مقابل فیلیپین اظهار داشت: خدارا شکر بازی را 3 بر صفر بردیم. به این برد نیاز داشتیم و بازیکنان تیم تمام تلاش خود را کردند. این بازیکنان هر چه بیشتر کنار هم بازی کنند و به تورنمنت‌های بیشتری اعزام شوند، در مسابقات بعدی نتایج بهتری کسب می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در شروع مسابقه پایاپای پیش رفتیم اما بازیکنان اقداماتی را که از آن‌هاخواسته بودیم، اجرا کردند و اشتباهات خود را پایین آوردند. به همین دلیل هم پیروز میدان شدیم.

رشیدی به دیدار برابر استرالیا برای کسب جایگاه پنجم مسابقات اشاره کرد و گفت: آنالیز این تیم را امشب انجام می‌دهیم و امیدوارم با توجه به برنامه‌ای که به بازیکنان می‌دهیم، پیروز شویم و مقام پنجم را به دست بیاریم.

 

شیرتری: با تمام قدرت مقابل استرالیا حاضر می‌شویم

نگین شیرتری پاسور تیم ملی والیبال زنان ایران در مورد این پیروزی اظهار داشت: به کادر فنی و بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم. با توجه به آنالیزی که از تیم فیلیپین انجام داده بودیم و نکاتی که کادر فنی به ما گوشزد کرده بودند، توانستیم برنده بازی باشیم.

وی دلیل بازی پایاپای فیلیپین در ست سوم مسابقه را افزایش خطاهای ایران دانست و تصریح کرد: 2 ست را برده بودیم و در ست سوم یکسری خطاهای انفرادی داشتیم. سعی کردیم خطاهای فردی را کاهش دهیم تا به پیروزی برسیم.

شیرتری در مورد رویارویی با استرالیا برای کسب جایگاه پنجم یا ششم مسابقات گفت: استرالیا یکی از تیم‌های خوب این مسابقات است. با تمام قدرت مقابل این تیم حاضر می‌شویم تا برنده شویم.

 

 

مربی و بازیکنان تیم ملی والیبال زنان پس از شکست فیلیپین صحبت کردند.