استارت پرحاشیه تمرین استقلال/ پاره کردن بنرها، شعار علیه کریمی، زد و خورد اوباش معروف با هواداران و چاق سلامتی با سرپرست!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛تمرینات تیم فوتبال استقلال برای فصل جدید فوتبال ایران عصر امروز زیر نظر جواد نکونام سرمربی جدید این تیم آغاز شد. هواداران استقلال استقبال گرمی از سرمربی جدید تیمشان داشتند و از ساعتها پیش در کمپ حجازی حضور یافته بوند تا شاهد نخستین تمرین تیمشان در فصل جدید باشند.

بنرهایی در کمپ حجازی نصب شده و از مدیریت باشگاه استقلال به خاطر استخدام نکونام تشکر شده بود.

در کنار آن بنرهایی با عنوان مدیرعامل جان نثار از حجت کریمی روی دیوارهای کمپ حجازی به چشم می‌خورد که بسیار عجیب بود.

مهدی‌ مهدی‌پور، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، آرمان رمضانی، سینا سعیدی‌فر، علیرضا رضایی، زبیر نیک‌نفس، صالح حردانی، ارسلان مطهری، جعفر سلمانی، کوین یامگا، سجاد شهباززاده، امیرعلی صادقی، امید حامدی‌فر، سبحان خاقانی، محمدحسین زواری و پیمان بابایی به همراه تعدادی از بازیکنان پایه استقلال، نفراتی بودند که در تمرین امروز حضور داشتند.

تمرینات در حالی در کمپ زنده یاد ناصرحجازی آغاز شد که هواداران زیادی برای تماشای اولین تمرین آبی‌پوشان پایتخت در کمپ حاضر شده بودند. در ابتدای تمرین از حضور هواداران زن جلوگیری شد اما در ادامه دختران آبی دوست نیز وارد کمپ حجازی شدند. جواد نکونام به صورت ویژه به زنان هوادار استقلال گل داد ولی دسته گل یکی از آنها را قبول نکرد.

هواداران به تشویق جواد نکونام و بازیکنان حاضر پرداخته و از مدیریت باشگاه خواستند تا نفرات مدنظر کادر فنی را جذب کند. 

بنرهای بزرگی از نکونام و همچنین سیدحجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه در کمپ حجازی نصب شده است. سرپرست مدیرعاملی استقلال نیز در محل تمرین امروز حاضر شد.

محمد نوازی کاپیتان سال های گذشته استقلال با حضور در تمرین، کارش را به عنوان یکی از اعضای کادر فنی این تیم آغاز کرد.

با ورود نکونام به محل تمرین، او به شدت از سوی هواداران تشویق شد و مراسم آتش‌بازی نیز صورت گرفت. همچنین دو راس گوسفند نیز ذبح شد.

بازیکنان حاضر در تمرین امروز، به سوی هواداران رفته و به آنها گل‌های آبی رنگ اهدا کردند.

بعد از معارفه نکونام از سوی مسئولان باشگاه، تمرینات آغاز شد و ابتدا سرمربی جدید در میانه زمین برای لحظاتی با بازیکنانش صحبت کرد و کار با دویدن و گرم کردن، استارت خورد.

هواداران استقلال به مناسبت تولد ابوالفضل جلالی، او را تشویق کردند و تولد او را تبریک گفتند.

هواداران استقلال با شعار خطاب به حجت کریمی و علی امیری با این مضمون که «کریمی یادت باشه، قایدی باید باشه» حضور مهدی قایدی را در جمع آبی‌ها تاکید کردند.

یک هوادار با گفتن این جمله که «جان نثار استقلال فقط منصور پورحیدری بوده» بنر حجت کریمی و علی امیری سرپرست و قائم مقام باشگاه استقلال را پاره کرد. این اقدام البته مورد حمایت برخی تماشاگران قرار گرفت و آنها فریاد می زدند بنرهای سفارشی را جمع کنید.

در ادامه هواداران استقلال که از شرایط مدیریت باشگاه راضی نیستند، علیه حجت کریمی سرپرست این باشگاه شعار دادند و با شعار کریمی حیا کن، استقلال رو رها کن، علیه آقای سرپرست موضع گیری کردند. همین اتفاق سبب شد تا کریمی تمرینات را ترک کند.

 

در ادامه همین اتفاق حاشیه بزرگی را روی سکوها بوجود آورد.

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال برای فصل جدید امروز در حالی کلید خورد که در روی سکوها اتفاقات عجیبی رخ داد.

در حالی که برخی از هواداران استقلال به شدت از مدیریت باشگاه ناراضی بودند و علیه حجت کریمی سرپرست این باشگاه شعار می دادند به ناگاه یکی از اوباش معروف به نام «هانی کرده» در بین تماشاگران سکونشین حاضر شد و با آنها به درگیری پرداخت.

هانی کرده از اوباش سابقه‌دار با همراهی شخصی به نام علی بِلک از همیار لیدرها در تمرین استقلال به هوادار این تیم که در حال شعار دادن علیه مدیریت باشگاه بود، حمله کرد و سکوها صحنه زد و خورد شد.

تا قبل از کتک کاری اوباش ستاره دار حاشیه عجیبی اتفاق نیفتاد اما بعد از درگیری روی سکوها که به دلیل شعار علیه سرپرست باشگاه استقلال بود اتفاقات مثل اتش شعله گرفت.

جالب اینکه سردسته اراذل در حالی در تمرینات حاضر شد که با حجت کریمی سرپرست باشگاه به شدت خوش و بش و احوالپرسی کرد. انتشار تصاویر دیدار حجت کریمی و این فرد اوباش بیشتر به حواشی تمرین امروز استقلال دامن زد.

پس از متشنج شدن تمرین و درگیری سردسته اراذل و اوباش با هواداران، نکونام تمرین را تعطیل کرد و بازیکنان را به رختکن فرستاد.

با پایان یافتن تمرین، برخی از بازیکنان استقلال همچون آرش رضاوند و کوین یامگا با هواداران عکس سلفی گرفتند.

تمرینات استقلال برای فصل جدید از امروز در کمپ حجازی با حواشی عجیب آغاز شد.