آغاز اولین اردوی آزادکاران و بازدید نماینده مجلس از اردوی فوتبال و کشتی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، اولین مرحله اردوی انتخابی تیم کشتی آزاد ناشنوایان در تهران آغاز شد.

 این مرحله از اردوی انتخابی آزادکاران بزرگسال ناشنوایان جهت انتخاب اعضای تیم به منظور حضور در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد و فرنگی 2024 ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان، از روز جمعه 9 تیرماه به میزبانی تهران و در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون ورزش های ناشنوایان آغاز و تا 18 تیرماه ادامه خواهد داشت.

علیرضا زند سرمربی تیم کشتی آزاد، 18 کشتی گیر ناشنوا را به این مرحله از اردوها دعوت و تمرینات آنها را به همراه کادرفنی زیرنظر دارند.

هفتمین دوره مسابقات قهرمانی جهانی کشتی ناشنوایان شهریور ماه سال جاری به میزبانی قرقیزستان برگزار خواهد شد.

 

حمایت فراکسیون ورزش مجلس از ورزش ناشنوایان/ فروردین: پیگیر پاداش قهرمانان هستیم

محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی با حضور در مجموعه ورزشی ناشنوایان از تمرینات تیم های فوتبال و کشتی آزاد ناشنوایان ایران بازدید به عمل آورد.

تیم فوتبال ناشنوایان ایران در حال برگزاری اردوی آماده سازی برای حضور در جام جهانی فوتبال ناشنوایان در مالزی و آزادکاران بزرگسال ناشنوا نیز برای مسابقات قهرمانی جهان در بیشکک قرقیزستان تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی برگزار می‌کنند.

فروردین در جریان این بازدیدها با تاکید بر ضرورت حمایت مجلس و دولت از ورزش ناشنوایان، عنوان کرد: ما خود را از جامعه بزرگ ورزش می دانیم و از اینکه بتوانیم در جهت بهبود وضعیت ورزش ناشنوایان خدمتی انجام دهیم، افتخار می‌کنیم.

وی ضمن تشکر از زحمات رئیس فدراسیون ناشنوایان، عنوان کرد: کار در فدراسیون ناشنوایان خیلی زیاد است و با وجود چندین رشته در دو بخش مردان و زنان، با همت رئیس فدراسیون و مسئولین، ورزشکاران عزیز ناشنوای کشورمان در اکثر مسابقات حضور پیدا کردند و نتایج قابل قبول و عملکرد مثبت داشته اند و فراکسیون ورزش مجلس از ورزش ناشنوایان حمایت و پیگیر پاداش های قهرمانان خواهد بود‌.

در این بازدید مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان، فرهاد سلکی رئیس انجمن فوتبال، اعضای کادرفنی فوتبال و کشتی آزاد و معاونان وی رئیس فراکسیون ورزش مجلس را همراهی ‌کردند.

اولین مرحله اردوی انتخابی تیم کشتی آزاد ناشنوایان در تهران آغاز شد.