راهیان نور، امتداد یاد شهداست و باید این مسیر را پر توان ادامه داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین قطعا دشمن را در جنگ ترکییی هم شکست می‌دهیم و در این راستا راهیان نور پرشور مسیر خود را ادامه خواهد داد.

به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران، مراسم تجلیل از دست اندرکاران و برگزیدگان راهیان نور کشور و افتتاحیه راهیان نور شمال غرب امروز در محل سازمان بسیج مستضعفین در سالن پنج آذر آغاز شد.

سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سردار سوری دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی، کفعمی مسئول بسیج دانشجویی و جمعی از فعالان عرصه راهیان نور در این مراسم حضور دارند.

سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم، اظهار کرد: سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج از حامیان راهیان نور و راهیان پیشرفت هستند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: قطعا دشمن را در جنگ ترکییی هم شکست می دهیم و در این راستا راهیان نور پرشور مسیر خود را ادامه داده است.

سردار قریشی تأکید کرد: راهیان نور، امتداد یاد شهداست و باید این مسیر را پر توان ادامه داد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جاذبه اردوهای راهیان نور، تصریح کرد: راهیان نور نه تنها مشتاقان این راه، بلکه کج‌روان را به راه راست هدایت می‌کند.

سردار قریشی با اشاره به نیاز امروز یه بهره‌مندی از این ساحت معنوی، گفت: وسیع‌تر و گستره‌تر شدن این سفره الهی را باید شاهد باشیم. 

سردار قریشی تأکید کرد: قطعا دشمن را در جنگ ترکییی هم شکست می‌دهیم و در این راستا راهیان نور پرشور مسیر خود را ادامه خواهد داد.