حمله ناو جنگی به هواپیمای مسافر‌بری، حقوق بشر آمریکایی را افشا کرد/ رفتار دوگانه آمریکا در رابطه با تروریسم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک؛ حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس اظهار داشت: مبانی اخلاقی در غرب ازجمله آمریکا به این شکل است که قائل به نسبیت بوده و هر آنچه را که به سود و به نفع خودشان باشد، آن را خوب می‌دانند و هر آنچه به ضررشان باشد بد می‌پندارند، این مبنای فکری تا جایی پیش می‌رود که هر کار زشت و ناپسندی را اگر در راستای منافع خودشان باشد این را مطلوب و پسندیده می‌دانند.

وی افزود: نمونه این بحث تروریسم است که معمولاً غربی‌ها مطرح می‌کنند، ولی منظور از تروریسم و بد بودن ترور، همه انواع و اقسام ترور و تروریسم نیست، تروریسم بد از نگاه غرب، آن تروریسمی است که برخلاف منافع آمریکا باشد، این در حالی است که از دیدگاه اینان تروریسم می‌تواند خوب هم باشد و آن درجایی است که در جهت منافع آنان به کار گرفته شود، ما شاهد این دوگانگی در رفتار در رابطه با انواع تروریسم‌ها توسط آمریکا بوده‌ایم.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس عنوان کرد: سازمان جنایتکار منافقین که علی‌رغم انجام این‌ همه جنایت و ترور علیه ملت ایران که حاصل آن کشته شدن بیش از ۷۰ هزار نفر بوده، ولی همواره مورد حمایت آمریکا و غربی‌ها قرارگرفته‌اند؛ حمله به هواپیمای مسافربری نیز از همین قبیل است برای آمریکا تفاوت نمی‌کند آنچه کشته می‌شود، زن و کودک و افراد بی‌گناه بوده باکسانی دیگر باشند.

وی تصریح کرد: آمریکا هرگاه کاری در جهت منافع آنان بوده باشد، ازنظر آنان مطلوب و پسندیده است، حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری که خارج از همه قوانین دنیا بود، حقوق بشر آمریکایی را افشا کرد و نشان از دروغ این کشور در حمایت از حقوق بشر و انسان‌ها بوده و لکه ننگی بر پیشانی آنان به شمار می‌رود.

مبلغی با اشاره به جنایت‌های جنگی آمریکا علیه غیرنظامیان در اقصی نقاط جهان، گفت: در جنایت علیه بشریت، آمریکا برای خود استثنا قائل بوده، به‌طوری‌که این عقیده را دارند محاکمه افراد در سطح بین‌المللی به دلیل نقض حقوق بشر، صرفاً برای دیگر ملت‌ها و کشورها است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران که خارج از همه قوانین دنیا بود، حقوق بشر آمریکایی را افشا کرد.