اقدام مشترک معاونت بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین و قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه در سال ۱۴۰۲

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ایام الله دهه امامت و ولایت تفاهم نامه‌ای بین قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه و معاونت بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین منعقد و تبادل گردید تا بر این اساس با حمایت قرارگاه و تولیت پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات تعداد ۳۲۰۰ مسجد در سراسر کشور به اقلام فرهنگی تبلیغی مورد نیاز، تجهیز شوند.

همچنین برگزاری ۳۲ همایش استانی شکرواره خادمان و ارکان مساجد با هدف شناسایی و انتشار الگوهای موفق و برتر، ایجاد فرصت تبادل تجربه بین خادمان و ارکان مساجد، ارتقاء سطح هماهنگی‌ها بین ارکان مساجد و تجلیل از عوامل موفق و موثر در اعتلای مساجد برتر پیش بینی و برنامه‌ریزی گردیده تا در مصلی مراکز استان‌ها عملیاتی گردد.

همایش ملی تجلیل از مساجد برتر کشور در سی‌ام مرداد ماه مقارن با روز جهانی مسجد در مسجد مقدس جمکران اجرا خواهد شد.

در این همایش‌ها، از خادمین، مسئولین هیئات امنا، ائمه جماعات، خیرین، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و سایر ارکان و عوامل موثر در اعتلای مساجد برتر اعم از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی تجلیل می‌شود.

در آیین تبادل این تفاهم‌نامه سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه بر آمادگی قرارگاه برای احداث، مرمت و تجهیز مساجد و ساخت و مرمت خانه‌های عالم با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج تاکید نمودند.

معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین از برنامه‌های بسیج برای احیای مساجد خاموش با تامین امام جماعت، رونق بخشی به نماز جماعت مساجد از حیث کمی و کیفی که ان شاءالله شاهد حضور پر حجم نمازگزاران خصوصاً نوجوانان و جوانان عزیز باشیم، نام برده و تصریح نمودند تجهیز پایگاه‌های مقاومت بسیج با رویکرد مسجد محوری در حال انجام است.

در ایام الله دهه امامت و ولایت تفاهم نامه‌ای بین قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه و معاونت بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین منعقد و تبادل گردید تا بر این اساس با حمایت قرارگاه و تولیت پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات تعداد ۳۲۰۰ مسجد در سراسر کشور به اقلام فرهنگی تبلیغی مورد نیاز، تجهیز شوند.