آبهای آرام زیر ۲۳ سال و جوانان جهان| خیرآبادی و شفیعیان فینالیست شدند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی،مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان از امروز ۱۴ تیر در آرونزو ایتالیا آغاز شد.
تیم ایران نیز با ۴ ملی‌پوش بانوان در این رقابت حضور دارد.
در ادامه رقابت‌ها هدیه خیرآبادی در گروه دوم دور مقدماتی کانوی تکنفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال با حریفانی از ایتالیا، مولداوی، لهستان و سائو تومه رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:۵۳.۳۹ دقیقه اول و راهی نیمه نهایی شد. در این رقابت نمایندگان مولداوی و لهستان دوم و سوم شدند
مسابقه فینال این ماده ظهر جمعه ۱۶ تیر برگزار خواهد شد.
این رقابت‌ها عصر امروز با برگزاری رقابت نیمه‌نهایی برای نمایندگان کشورمان ادامه پیدا خواهد کرد.

الناز شفیعیان مستقیما به فینال A صعود کرد

در ادامه رقابت‌های آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا الناز شفیعیان در دور مقدماتی کایاک یکنفره ۲۰۰ متر زیر ۲۳ سال اول و مستقیما راهی فینال A شد.
به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان از امروز ۱۴ تیر در آرونزو ایتالیا آغاز شد.
تیم ایران نیز با ۴ ملی‌پوش بانوان در این رقابت حضور دارد.
در ادامه رقابت‌ها الناز شفیعیان در گروه دوم دور مقدماتی کایاک یکنفره ۲۰۰ متر زیر ۲۳ سال با حریفانی از آمریکا، آفریقای جنوبی، چین، دانمارک، اسپانیا، لتونی و قبرس رقابت کرد و در پایان با زمان ۴۱.۸۹ ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت و مستقیما راهی فینال A شد. در این رقابت نمایندگان دانمارک و آمریکا دوم و سوم شدند.
شفیعیان ظهر جمعه ۱۶ تیرماه فینال A رقابت خواهد کرد.
این رقابت‌ها با مسابقه ملی‌پوشان کشورمان در ایتالیا در جریان است.

 

در ادامه رقابت‌های آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا هدیه خیرآبادی در گروه دوم دور مقدماتی کانوی تکنفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال اول و مستقیما راهی فینال شد.