آبهای آرام زیر ۲۳ سال و جوانان جهان| نخستین مدال ایران به نام خیرآبادی ضرب شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات آبهای آرام زیر ۲۳ سال و جوانان قهرمانی جهان بعدازظهر امروز با برگزاری مسابقات ۵٠٠٠ متر ادامه پیدا کرد.

هدیه خیرآبادی در کانوی یکنفره ۵٠٠٠ متر زیر ٢٣ سال با حریفانی از اوکراین، قزاقستان، مولداوی، مجارستان، ازبکستان، اسپانیا، آمریکا، کانادا و ایتالیا رقابت کرد و در پایان با زمان ٣١:١٧،٢۵ دقیقه پس از نمایندگان قزاقستان و مولداوی سوم و صاحب مدال برنز جهان شد. این اولین مدال زنان ایران در مسابقات آبهای آرام قهرمانی جهان است.

در ادامه الناز شفیعیان در کایاک 5000 متر با حریفانی مجارستان، نیوزلند، آلمان، سوئد، آمریکا، لتونی، هلند، اسپانیا، ایتالیا، انگلیس، استونی، اوکراین، دانمارک، آفریقای جنوبی، چین، بلژیک، کره، لهستان، استرالیا، ژاپن، آرژانتین و کانادا مسابقه داد و در پایان با کسب زمان 30:05.51 دقیقه دقیقه در رده سیزدهم قرار گرفت. در این رقابت قایقرانان مجارستان، هلند و آلمان صاحب مدال شدند.

ترنم اکبرزاده در کایاک ۵۰۰۰ متر جوانان با حریفانی اسلواکی، آلمان، تونس، لیتوانی، آمریکا، استرالیا، آفریقای جنوبی، اوکراین، اسپانیا، هلند، ایتالیا، مجارستان، آرژانتین، استونی، انگلیس، سوئدِ، ایرلند، بلژیک، رومانیا، قبرس، کره، الجزایر، مولداوی و دانمارک مسابقه داد و در پایان با کسب زمان ۲۹:۴۹.۵۸ دقیقه در رده دوازدهم قرار گرفت. در این رقابت قایقرانان انگلیس، اسلواکی و آرژانتین صاحب مدال شدند

این آخرین رقابت نمایندگان ایران در مسابقات جهانی رده سنی زیر ۲۳ سال و جوانان بود و بدین ترتیب پرونده کاروان ایران با یک مدال برنز بسته شد.

 

 

در ادامه مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا هدیه خیرآبادی مدال برنز کانوی یکنفره ۵٠٠٠ متر را کسب کرد.