تراکتورسازی جذب نیرو دارد!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج؛ صبح امروز برخی رسانه‌های معاند مدعی شدند تعدادی از کارگران کارخانه تراکتورسازی تبریز با رای دیوان عدالت اداری اخراج شده‌اند. در حالیکه هیچ کدام از کارکنان این کارخانه و مسئولین استان چنین مساله‌ای را تایید نمی‌کنند.

چنین گزارشی دریافت نکرده‌ایم

حسن حقیقیان، مدیرکل اداره کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر کمیسیون کارگری آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با آناج در خصوص ادعای اخراج برخی کارگران کارخانه تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: چنین گزارشی دریافت نکرده‌ایم و اگر چنین چیزی واقعیت داشت قطعا از آن مطلع می‌شدیم.

وی ادامه داد: رسانه‌هایی که چنین ادعایی را دارند باید مستندات ارائه دهند زیرا چنین مساله‌ای تا به امروز مطرح نشده است.

شکایتی نشده است

حسین فتحی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در گفت‌وگو با آناج در خصوص این موضوع گفت: چنین مساله‌ای اگر وجود داشته باشد کارگران برای شکایت به اداره کار شهرستان تبریز مراجعه می‌کنند اما چنین موضوعی را ما دریافت نکرده‌ایم.

در سامانه هیچ شکایتی ثبت نشده است

برای پیگیری این ادعا به سراغ رئیس جدید اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان تبریز رفتیم. مهدی نادری در گفت‌وگو با آناج در خصوص موضوع اخراج برخی کارگران کارخانه تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: اگر اخراج یا تعدیل نیرویی صورت بگیرد، کارگران برای شکایت به اداره کار تبریز مراجعه می‌کنند در حالیکه تا به امروز چنین چیزی رخ نداده و در سامانه هم شکایتی ثبت نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به سفر رئیس جمهور و اختصاص بودجه‌ای برای تراکتورسازی تبریز این شرکت در حال جذب نیرو است و اداره کار هم نیروی ماهر به این شرکت معرفی می‌کند.

صبح امروز برخی رسانه‌های معاند مدعی شدند تعدادی از کارگران کارخانه تراکتورسازی تبریز با رای دیوان عدالت اداری اخراج شده‌اند. در حالیکه هیچ کدام از کارکنان این کارخانه و مسئولین استان چنین مساله‌ای را تایید نمی‌کنند.