حجاب یک حوزه اجتماعی و فرهنگی است/اقدامات ایجابی در رأس اقدامات انتظامی خواهد بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سعید منتظر المهدی معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در آئین اختتامیه هشتمین همایش چادرهای آسمانی گفت: حجاب موهبتی الهی است که خداوند عنایت فرموده به زنان ما، که باید قدردان این هدیه الهی باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مقوله حجاب یک حوزه اجتماعی و فرهنگی است و اقدامات ایجابی در رأس اقدامات انتظامی و سلبی خواهد بود، تصریح کرد: از اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی جمهوری اسلامی که به همت کل اجتماعی‌های سراسر کشور انجام می‌شود اقدامات ایجابی در حوزه حجاب هست.

سردار منتظر المهدی بااشاره به اینکه مقوله حجاب تکریم و تحسین و اساسا تربیتی است و صرفا برای معدود افرادی که اصرار و پافشاری بر هنجار شکنی می‌کنند اقدامات سلبی انجام خواهد شد، گفت: تلفیق ایده فکر معجره گر است؛ هنر آن است که با تغیر اذهان بتوانیم رفتار را تغییر دهیم.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا، با اقدامات ایجابی و برخوردهای حساب شده با افرادی که کم حجاب و شل حجاب هستند باید آنها را بتوانیم جذب کنیم، در واقع رفتار درست ما تأثیر مثبت خواهد داشت. باید تلاش کنیم رفتار افراد را مورد توجه قرار دهیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا گفت: حجاب یک حوزه اجتماعی و فرهنگی است و صرفاً برای معدود افرادی که اصرار و پافشاری بر هنجار شکنی می‌کنند اقدامات سلبی انجام خواهد شد.