بازدید رئیس فدراسیون ووشو از اردوی تیم ملی کوراش

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک، از تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کوراش در این مجموعه بازدید و با کادرفنی و ورزشکاران حاضر در اردوی این تیم گفتگو کرد.

در ابتدای این بازدید الیاس علی اکبری سرمربی و محمد حسن مجلسی سرپرست تیم ملی کوراش مردان ایران اعزامی به بازی‎‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو به ارائه گزارشی در خصوص شرایط آماده سازی و نحوه برگزاری اردوهای این تیم پرداختند.

در ادامه امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو هدف از حضور در جمع کوراش کاران را شنیدن نقطه نظرات کادر فنی و ورزشکاران تیم ملی کوراش عنوان کرد و گفت: شرایط و کیفیت بازی‌های آسیایی بسیار سخت‌تر از مسابقات قهرمانی آسیاست که شما عزیزان چندی پیش به عنوان نائب قهرمانی در آن مسابقات دست یافتید.

وی افزود: امیدوارم در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ شرایط به نحوی پیش برود که بهترین نتایج برای شما عزیزان حاصل شود و با کسب خوشرنگ ترین مدال‌ها دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنید. ما به شما ایمان داریم و مطمنم هستیم در این پیکارها نتایج درخشانی را کسب خواهید کرد.

صدیقی گفت: هر آنچیزی که در توان داریم را برای تیم ملی کوراش مردان و زنان به کار خواهیم بست تا اردوها بدون کم و کاستی و با بهترین کیفیت پیگیری شود.
در این دیدار علاوه بر اعضای کادر فنی، ملی‌پوشان کوراش کشورمان نقطه نظرات خود را بیان کردند.

رئیس فدراسیون ووشو از تمرینات تیم ملی کوراش بازدید و با کادرفنی و ورزشکاران حاضر در اردوی این تیم گفتگو کرد.