علی اکبری: تمام توانم را از ایمانم می‌گیرم/ با افتخار برای کشورم می‌جنگم

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر علی‌اکبری ورزشکار سنگین وزن هنرهای رزمی ترکیبی ایران شنبه هفته آینده به مصاف "داستین جوینسون" کانادایی می‌رود.

علی اکبری در حالی خود را برای این مسابقه که از ساعت 3:30 بامداد شنبه در ورزشگاه بوکس لومپینی بانکوک تایلند برگزار می‌شود، آماده می کند که از برتری در این دیدار اطمینان کامل دارد.

علی اکبری در آخرین مبارزه خود موفق شد "براندون ورا" را ناک اوت فنی کند. او همچنین در اوایل آگوست 2022 مقابل مائورو سریلی ایتالیایی با ناک فنی در راند دوم به برتری دست یافت. ۲ برد از ۲ مبارزه در سال 2022 پس از شروعی دشوار برای این مبارز ایرانی در مسابقات قهرمانی سازمان وان چمپیونشیپ حاصل شد. ورزشکاری که در دو مبارزه اول خود شکست خورده بود.

علی اکبری که در استان آذربایجان شرقی به دنیا آمده از 10 سالگی کشتی را شروع کرد. او در سنین جوانی با حضور در لیگ برتر کشتی ایران در سطح ملی به موفقیت دست یافت. مدت کوتاهی پس از آن، او موفقیت‌های قاره‌ای را کسب کرد و مدال طلای کشتی فرنگی را در مسابقات قهرمانی آسیا 2009 به دست آورد.

علی اکبری در این خصوص گفت: ایران کشور من است و با تمام افتخار برای کشورم می‌جنگم و دوست دارم کشورم بالاترین مدال‌هایی را که وجود دارد، کسب کند.

علی اکبری قدرت خود را تنها از تجربه، برنامه‌های تمرینی بلند مدت و تلاش زیاد نمی‌داند. او می‌گوید که ایمانش به دین اسلام و اهل بیت، در "مرکز" زندگی شخصی و موفقیت‌های حرفه‌ای او قرار دارد.

علی اکبری گفت: دین اسلام تمام چیزی است که من دارم. تمام توانم را از ایمانم می‌گیرم و هرگز تسلیم نمی‌شوم و از خداوند کمک می‌خواهم تا در تمرینات تمام تلاشم را انجام دهم و برای پیروزی آماده شوم."

علی اکبری امیدوار است که سومین مبارزه متوالی خود را در مسابقات سازمان وان چمپیونشیپ به برتری دست یابد و بعد از آن به مصاف آناتولی مالیخین از روسیه برود.

فایتر ایرانی گفت: ایمان به دین اسلام و اهل بیت، در مرکز زندگی شخصی و موفقیت‌های حرفه‌ای‌ام قرار دارد.