وعده وزارت ورزش درباره ورزشگاه ۵ هزار نفری غرب البرز عملی نشد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گروه استانی تیتر یک، علی حدادی نماینده ساوجبلاغ در مجلس گفت: سالن‌های نیمه تمام ورزشی آراد و سعیدآباد نیازمند اعتبار هستند.

رئیس مجمع نمایندگان البرز با اشاره به اینکه در گفتگو با وزیر ورزش بنا شد از اعتبار ملی به پروژه‌های مذکور اختصاص داده شود، افزود: این سالن‌ها اولویت دارد.

نماینده مردم ساوجبلاغ اظهار داشت: در رایزنی با سازمان برنامه و بوجه البرز اعتبارات استانی برای تکمیل سالن‌های مذکور در نظر گرفته شد.

حدادی تصریح کرد: درباره پروژه نیمه تمام ورزشگاه ۵ هزار نفری غرب البرز به وزیر ورزش تذکر خواهم داد، البته در سفر ریاست جمهوری هم بررسی شد.

وی در بخش دیگری گفت: عضویت ایران در پیمان شانگهای بدون بهانه‌هایی چون FATF آورده خوبی را در زمینه اقتصادی برای کشورمان خواهد داشت.

حدادی افزود: پیمان شانگهای مولفه‌های فراوانی در بخش اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی دارد اما مهم‌ترین مولفه آن دلارزدایی است.

نماینده مردم ساوجبلاغ تاکید کرد: ۲۱ کشور از جمله ایران در دنیا اراده کردند تا در قالب پیمان بریکس و شانگهای دلار را کنار بزنند.

حدادی افزود: با حذف سلطه دلار و حفظ ارزش پول ملی مهار تورم را شاهد خواهیم بود و مشکلات معیشتی را به حداقل می‌رسد.

وی اظهار داشت: تیم اقتصادی دولت باید چابکتر عمل کنند، متأسفانه برخی تصمیمات از جمله گزفتن نظارت بازار از صمت خوب نبود.

نماینده مردم نظرآباد گفت: واگذاری نظارت بر بازار به جهاد کشاورزی ناکارآمدی آن را نشان داد و این موضوع در مجلس بررسی می‌شود.

حدادی ایجاد وزارت بازرگانی را مولفه‌ای برای نظارت دائمی بر بازار دانست و افزود: با این رویه بهبود صادرات را هم شاهد خواهیم بود.

وی اظهار داشت: وزارت ورزش مصوبات ورزشی در سفر رئیس جمهور به غرب البرزرا اجرایی نکرده و مثمر ثمر هم نبوده است.

حدادی تصریح کرد: یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری ورزشگاه ۵ هزار نفری بود اما اعلام کردند این ورزشگاه باید به ۲ هزار نفر تقلیل پیدا کند!

وی گفت: ۵۱۰ هزار نفر جمعیت غرب البرز نیازمند اتمام پروژه مذکور هستند و در بخش‌های ورزشی، هنری و ورزشی بهترین‌ها را داریم.

نماینده ساوجبلاغ در مجلس گفت: درباره پروژه نیمه‌تمام ورزشگاه ۵ هزار نفری غرب البرز به وزیر ورزش تذکر خواهم داد.