سمیعی: وزارت ورزش پیگیر ماجرای قرارداد نکونام است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشید سمیعی عضو جدید هئیت مدیره استقلال پس از جلسه هیات مدیره مقابل این باشگاه در محاصره هواداران آبی‌ها قرار گرفت و به سئوال های آنها پاسخ داد.

سمیعی در واکنش به گم‌شدن قرارداد سرمربی این تیم، اظهار داشت: تا ۲۰۰ میلیارد بدهی سال قبل پرداخت نشود، هیچ قرارداری از تیم جدید ثبت نخواهد شد. هواداران نگرانی‌هایی دارند که باید به آن پاسخ داده شود. در حال حاضر تلاش همه ما این است که حامی مالی مناسبی برای باشگاه و تیم پیدا شود و چند گزینه مدنظر هستند که پس از بررسی بهترین انتخاب خواهد شد. امیدواریم به سرعت شاهد انتقال پول و منابع مالی به باشگاه باشیم تا بتوانیم تیم را در کمترین زمان ببندیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرارداد نکونام نزد حجت کریمی است، گفت: من اطلاع ندارم کجاست.

عضو هئیت مدیره باشگاه استقلال یادآور شد: نگرانی هواداران را در کوتاه مدت باید رفع کرد که این به تامین منابع مالی باز می‌گردد و در گام بعدی باید به دنبال رسیدن به اهداف بلندمدت بود. ما باید تا دهم مرداد اهداف کوتاه مدت خود را به سرانجام برسانیم و بعد به دنبال سایر موارد برویم.

وی در مورد حق پخش هم تصریح کرد: حق پخش از طریق سازمان خصوصی‌سازی در حال پیگیری است. تمهیداتی در حال انجام است که این پول از طریق دولت به صدا و سیما پرداخت شود تا بین تیم‌ها به عنوان حق پخش توزیع گردد.

سمیعی به نشست امروز هیات مدیره استقلال هم اشاره کرد و گفت: جلسه هیئت مدیره عصر امروز برگزار خواهد شد تا برخی از مسائل مالی، مطالبات و مواردی از این دست مشخص شود.

این عضو هیئت مدیره استقلال در واکنش به گلایه‌های جواد نکونام هم خاطرنشان کرد: با نکونام صحبتی نداشتم و نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم، اما هر کسی که مسئولیت دارد باید از او به شدت حمایت کند تا تیم تشکیل شود.

عضو جدید هئیت مدیره استقلال گفت: متوجه شدیم قرارداد نکونام در محل باشگاه نیست و موضوع از طریق حراست وزارت ورزش در حال پیگیری است.