از بی‌سلیقگی هکرها تعجب کردم / بنیاد شهید یک سازمان خدماتی است

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید در حاشیه برگزاری هیات دولت  در جمع خبرنگاران در مورد  هک شدن سامانه های بنیاد شهید اظهار داشت: ما اطلاعات حساس و راهبردی نداشتیم و از بی سلیقگی هکرها تعجب کردم. 

به گفته رئیس بنیاد شهید؛ ما یک سازمان خدماتی هستیم و اطلاعات مهم به این معنا که مثلا محرمانه باشد را نداریم. این موضوع هم بیشتر به ارائه خدمت به خانواده ایثارگران صدمه می زند و بنده تعجب کردم از بی سلیقگی هکرها، بالاخره اینقدر سازمان های راهبردی در کشور هست و ما یک سازمان خدماتی هستیم.

قاضی زاده هاشمی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه سال گذشته ما یکی از دو سازمانی در کشور بودیم که تمام خدمات خود را هوشمند کنیم، گفت: این ها به عباراتی ما را برگردانند به قبل از هوشمند سازی، فرض کنید اگر قرار بود معرفی نامه برای ثبت نام در دانشگاهی قرار بود بدهیم این معرفی نامه را به صورت کاغذی نمی دادیم و افراد وارد سامانه می شدند و اشکالی که این هک ایجاد کرده اختلال در اجرای همین موضوعات است.

 

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در واکنش به هک سرورهای این نهاد، گفت:‌ ما اطلاعات حساس و راهبردی نداشتیم و از بی سلیقگی هکرها تعجب کردم.