آغاز اردوی تیم‌های ملی قایقرانی روئینگ، آب‌های آرام و پاراکانو

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، دور جدید تمرینات تیم ملی روئینگ در بخش بانوان و آقایان در قالب بیست و سومین مرحله اردوی آمادگی برای حضور در بازیهای آسیایی و نخستین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بانوان زیر ۲۳ سال و جوانان ۹ تا ۲۹ مرداد در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

افشین فرزام سرمربی، هما خاتمی و فرزین رضایی مربیان، یاسمن حمزه‌پور دستیار مربی و سعید خدایاری مربی بدنساز آقایان، اعضای کادر فنی این تیم هستند.

مهسا جاور و زینب نوروزی از زنجان و نازنین ملایی از گیلان در بخش بانوان بزرگسالان، کیمیا زارعی از همدان و فاطمه مجلل از آذربایجان غربی در بخش بانوان زیر ۲۳ سال، آوینا بخشایی، کیانا بخشایی و مهنا حاجی‌حسینی در بخش بانوان جوانان و حمیدرضا رضوانی از تهران، امیرحسین محمود‌پور از گیلان و شیرزاد قادری از کردستان در بخش آقایان بزرگسالان نفرات حاضر در این مرحله از اردو هستند.

همچنین بیست‌ودومین مرحله اردوی تیم ملی آبهای آرام و بیست‌ویکمین مرحله اردوی تیم ملی پاراکانو از دوشنبه ۹ مردادماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود. این اردو تا ۲۸ مرداد ادامه پیدا خواهد کرد. پدرو سنا سرمربی، مهسا مجللی، رضا رئیسی و ایمان پورعزیز مربیان آبهای آرام، محسن میلاد مربی پاراکانو و صبا رحمتی دستیار مربی پاراکانو اعضای کادر فنی این تیم هستند.

شهلا بهروزی‌راد از کرمانشاه، رویا سلطانی از زنجان و سارا عبدالملکی از البرز در بخش پاراکانو بانوان، سعید حسین‌پور و مسعود قیصری از تهران و اسلام جاهدی از هرمزگان در بخش پاراکانو مردان، الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور از گیلان، هدیه کاظمی و کیانا کمال‌زاده از هرمزگان و ترنم اکبرزاده از تهران در بخش کایاک بانوان، هیوا افضلی از کرمانشاه و مائده شورگشتی و هدیه خیرآبادی از تهران در بخش کانوی بانوان، علی آقامیرزایی، پیمان قویدل و سپهر ساعتچی از گیلان، پوریا شریفی از تهران و احمدرضا طالبیان از اصفهان در بخش کایاک مردان و محمدنبی رضایی از مازندران، عادل مجللی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان و کیا اسکندانی از تهران در بخش کانوی مردان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

اردوی تیم‌های ملی قایقرانی روئینگ، آب‌های آرام و پاراکانو در دریاچه آزادی آغاز خواهد شد.