بازیهای ناشنوایان روسیه| کسب مدال برنز دوبل زنان و مردان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، مسابقات دوبل تنیس روی میز بازی های ناشنوایان در اوفای روسیه عصر امروز - یکشنبه 8 مردادماه برگزار و پس از رقابت ورزشکاران 16 کشور، تیم های زنان و مردان کشورمان بر سکوی سوم ایستادند.

در بخش زنان تیم کشورمان با ترکیب مریم کشتی آرا و سما شهبازی و در بخش آقایان فرزاد چراغی و رضا قاسمی مدال برنز را بر گردن آویختند.

تیم های تنیس روی میز ایران به سرپرستی حمیدرضا صابری و سرمربیگری محمدعلی عباسی و ویدا عبدی در این دوره از رقابت ها شرکت کردند و 2 مدال نقره و 3 مدال برنز را به دست آوردند.

 تیم فوتبال ناشنوایان كشورمان در چارچوب بازی‌های ناشنوایان در اوفای روسیه با برتری 2 بر صفر و گلهای محمدامین سلیمانی و میلاد محمدی برابر تیم ازبکستان، به فینال این دوره از رقابت ها صعود کرد.

تیم فوتبال ناشنوایان کشورمان امروز با ترکیب قائدی، هاموری، سلیمی، مصباحی، دشت بزرگ، فرضی، صابری کیان، اسماعیلی، محمدی، محبی (کاپیتان) و فصیحی به میدان رفت.

در دیگر مسابقه نیمه نهایی، تیم های روسیه و عراق به مصاف هم رفتند و در پایان تیم میزبان 2 بر صفر تیم عراق را شکست داد و فینالیست شد.

فوتبالیست های ناشنوای ایران روز سه شنبه 10 مرداد ماه ساعت 16 برای کسب عنوان قهرمانی با تیم میزبان (روسیه) پیکار خواهند داشت‌‌.

کاروان اعزامی ناشنوایان کشورمان در 4 رشته ورزشی فوتبال، جودو، دوومیدانی و تنیس روی میز در این رقابت‌ها شرکت کرده و تا پایان ششمین روز 12 مدال (3 مدال نقره و 9 مدال برنز) به دست آورده است.

تیم های تنیس روی میز زنان و مردان ناشنوایان کشورمان به مدال برنز بازیهای ناشنوایان در اوفای روسیه دست یافتند.