اعلام جنگ مدیرعامل سپاهان به فدراسیون فوتبال/ ساکت: قانون سقف بودجه سرتاپا اشتباه است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان و عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم رونمایی از البسه ورزشی طلایی‌پوشان برای فصل جدید اظهار داشت: برخی اشتباهات در قوانین وضع شده که به صورت مکتوب به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اعلام کردیم تا نشان دهیم چشم و گوش بسته چیزی را امضا نمی‌کنیم. مدعی هستیم که شفافیت‌های مالی ما به گونه‌ای بود که در طول سال‌های متمادی مجوز حرفه‌ای را با آخرین استانداردهای AFC و فیفا دریافت کردیم. از طریق نهادهای بین‌المللی و نظام مدیریتی باشگاه مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفتیم و در ۲ سال گذشته از طریق شرکت سوئیسی باشگاه در بخش‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: اگر به عنوان آخرین باشگاه بودجه خود را اعلام خواهیم کرد به این دلیل است که مقررات سرا پا اشتباه است. اشتباهات را مکتوب کردیم و به آقایان گفتیم. خواستیم بگوییم باشگاهی نیستیم که چشم و گوش بسته قرارداد امضا می‌کنیم. ما روز گذشته اتمام حجتمان را بر مقررات امسال اعلام کردیم. چه مقررات ۳۰‌ گانه که بسیاری از آن جای اشکال دارد و چه موارد مالی که دقت نظر در آن نشده است.

ساکت درباره اعتراض به این قانون سازمان لیگ گفت: تا امروز هیچ اعتراض میدانی نکردیم. همه اعتراضات رسمی و از طریق مراجع انجام شد تا بگوییم قوانین را رعایت می‌کنیم اما چون قائل به یک نظام درست و شفاف هستیم، اشکالات را می‌بینیم، می‌گوییم و مصلحت‌ اندیشانه برخورد می‌کنیم. مجوز حرفه‌ای سال‌هاست که بر سیستم ما مهر تایید زده و از نهادهای بین‌المللی گواهی‌ها را دریافت کردیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان و عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اگر به عنوان آخرین باشگاه بودجه خود را اعلام خواهیم کرد به این دلیل است که مقررات سرا پا اشتباه است.