منتظر دستور رئیس‌جمهور جهت ارسال لایحه تشکیل «استان کرمان جنوبی» به مجلس هستیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  راه آرمان؛ ذبیح‌الله اعظمی در خصوص آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده جهت تشکیل استان کرمان جنوبی گفت: کار در این زمینه انجام شده است و تنها منتظر دستور رئیس‌جمهور برای ارسال لایحه به مجلس هستیم تا اقدامات بعدی در این خصوص انجام شود.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از رئیس‌جمهور خواسته‌ایم که لایحه تشکیل استان کرمان جنوبی را جداگانه به مجلس ارسال کنند چرا که قرار بود لایحه تقسیم استان تهران و تشکیل استان کرمان جنوبی با هم به مجلس ارائه شود.

وی ابراز کرد: زمانی که لایحه به مجلس می‌آید بستگی دارد که دولت آن لایحه را چگونه به مجلس ارائه کرده باشد چرا که یک طرح را می‌توان به صورت عادی، یک فوریت و دو فوریت به مجلس ارسال کرد که معمولا به صورت عادی لایحه ارسال می‌شود.

اعظمی خاطرنشان کرد: ما در مجلس باید بیش از ۵۰ امضا جمع و تقدیم هیات رئیسه کنیم تا لایحه به صورت فوریت در صحن علنی مجلس مطرح شود.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: منتظر دستور رئیس‌جمهور جهت ارسال لایحه تشکیل استان کرمان جنوبی به مجلس هستیم.