چطور اقامت در هتل را هدیه دهیم؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدیه دادن یکی از روش‌های بسیار خوب و خلاقانه برای ایجاد حس خوشحالی در طرف مقابل است. با هدیه دادن می‌توانید به مخاطبان خودتان این موضوع را نشان دهید که چقدر برای شما اهمیت دارند و ارزشمند هستند. البته انتخاب هدیه گاهی اوقات سخت و پیچیده می‌شود. شاید هدیه به نظر شما گران‌قیمت، ارزشمند و منحصر به فرد باشد؛ اما از نظر دریافت‌کننده هدیه گزینه جذابی به چشم نیاید. این شرایط گاهی اوقات باعث می‌شود که قید هدیه دادن را بزنیم یا اینکه کارت هدیه را برای این کار انتخاب کنیم. اما جالب است بدانید که یکی از هدایای جذاب و خاصی که سازمان‌ها، شرکت‌ها و برند‌ها می‌توانند به مخاطبان خاص خود شامل همکاران، مشتریان تجاری یا شرکا ارائه دهند، سفرکارت است. همه ما سفر کردن را دوست داریم و زیباترین خاطرات ما در سفرها ساخته می‌شوند. بنابراین اگر سفرکارت را از طرف سازمان یا برندی دریافت کنیم به‌راحتی می‌توانیم از آن برای دریافت خدمات متنوع سفر استفاده کنیم. یکی از خدمات متنوعی که با استفاده از سفرکارت می‌توان از آن استفاده کرد، رزرو هتل و اقامت اقامتگاه‌های متنوع است. در ادامه قصد دارم کمی درباره سفرکارت و مزایای آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهم.

سفرکارت یک هدیه ویژه برای رزرو هتل

یکی از امکانات جذابی که سفرکارت در اختیار مخاطبان و دریافت‌کنندگان قرار می‌دهد این است که می‌توانند از خدمات متنوع سفر مانند خرید بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار، رزرو تور داخلی و خارجی، رزرو اقامتگاه بومگردی و... بهره‌مند شوند. همچنین با دریافت سفر کارت می‌توانید هتل و اقامتگاهی که دوست دارید مطابق سلیقه خودتان رزرو کنید.

 

 شرکت علی بابا یکی از شرکت‌های گردشگری تراز اول در ایران محسوب می‌شود که خدمات سفرکارت را به شکلی بهینه و منحصر به فرد در اختیار سازمان‌ها، برند‌ها و شرکت‌ها قرار می‌دهد. سازمان‌ها می‌توانند سفرکارت را به کارمندان، مشتریان و شرکای تجاری خود یا هر کسی که دوست دارند هدیه کنند. درعین‌حال این فرصت در اختیار دریافت‌کنندگان سفرکارت علی بابا قرار می‌گیرد تا مقصد سفر خودشان را مشخص کنند و بر اساس اعتباری که در کارت وجود دارد، اقامتگاه مناسب را برای اسکان چند روزه در مقصد سفر انتخاب نمایند. البته سفرکارت مزایای متعدد دیگری نیز دارد که در ادامه برخی از آن‌ها بررسی می‌کنیم.

با سفر کارت روحیه کارمندان را تغییر دهید

سفرکارت مزایای متعددی در اختیار سازمان‌ها و برند‌ها قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این کارت ویژه این است که می‌توانید روحیه کارمندان خودتان را تغییر دهید. شاید شما هم تصمیم داشته باشید برای به‌عنوان ارتقاء شغلی یا افزایش حقوق هدیهای به کارمندان خودتان بدهید. در این میان یکی از هدایای ویژه سفرکارت است تا کارمندان بر اساس سلیقه خودشان مقصد سفر را تعیین کنند. همچنین باتوجه‌به اینکه محصولات متنوع در سفرکارت وجود دارد، گزینه بهتر را بر اساس اعتبار موجود در کارت انتخاب کنند. این هدیه به‌ظاهر ساده اما منحصر به فرد و ویژه، به شما این امکان را می‌دهد تا محبوبیت بیشتری بین کارمندان پیدا کنید. علاوه بر آن کارمندان شما هم تلاش می‌کنند تا به شکل بهتری کامل کیفیت کار خود و عملکرد‌شان را بهبود دهند. همچنین از این‌که در مجموعه شما فعالیت می‌کنند احساس خوشایند و بهتری خواهند داشت. درعین‌حال اگرچه این هدیه باعث افزایش روحیه کارمندان می‌شود، اما در نهایت نفع اصلی آن به شما می‌رسد تا از بهبود عملکرد کارمندان به سود و کیفیت بهتر کاری دست پیدا کنید.

 

مشتریان و شرکای تجاری را به سمت خود جذب کنید

 هدیه دادن همه ما را خوشحال می‌کند و راهی برای نزدیک شدن به مخاطبان است. انتخاب نوع هدیه نیز اهمیت زیادی دارد. گاهی اوقات هدایایی انتخاب می‌کنیم که خیلی زود فاسد می‌شوند، ماندگاری کمی دارند یا اینکه عمر آن‌ها به اندازه یک سالنامه یا تقویم است. اما زمانی که سفرکارت را برای هدیه دادن به شرکای تجاری و مشتریان خود انتخاب می‌کنید، فرصت تجربه کردن و ساختن خاطرات جذاب در سفر را به آن‌ها هدیه داده‌اید. کارتی متمایز و ویژه که نسبت به بقیه کارت‌های بانکی تفاوت‌ها و تمایزهای متعددی دارد. این کارت به مخاطبان شما یادآوری می‌کند که شما را همیشه به یاد داشته باشند و از بین رقبای تجاری شما را برای ادامه فعالیت تجاری انتخاب کنند. بنابراین روشی هوشمندانه، خلاقانه و منحصر به فرد برای ماندگاری در بازار و بهبود عملکرد تجاری است.

چه زمانی سفر کارت را هدیه دهیم؟

 تعیین زمان هدیه دادن سفر کارت به مخاطبان سازمان بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد. اما بهترین زمان برای هدیه دادن، مناسبت‌های شاد مانند جشن تولد، جشن ازدواج، روز پدر، روز مادر، سال نو، اعیاد مذهبی و مواردی مانند اینها است. شما با انتخاب این روزهای خاص به مخاطبان خودتان این موضوع را نشان می‌دهید که در روز‌های شاد و مناسبت‌های خاطره‌انگیز به دنبال شاد کردن بیشتر آن‌ها هستید بنابراین مطمئن باشید که به شکل بهتری در ذهن مخاطبان شامل کارکنان، مشتریان، مدیران و شرکای تجاری ثبت خواهید شد و عملکرد و کیفیت همکاری آن‌ها با شما بهبود پیدا خواهد کرد.

لوگوی سازمانی خود را روی سفر کارت درج کنید

 قصد دارید سفرکارت را به مشتریان و شرکای تجاری خودتان هدیه کنید؟ در این صورت پیشنهاد ما به شما این است که لوگو سازمانی خودتان را روی سفرکارت درج کنید تا به شکل بهتری در ذهن مخاطبان ثبت شوید. فراموش نکنید که شرکای تجاری اهمیت بسیار زیادی در بهبود روابط مالی شما دارند. با ایده ناب سفرکارت می‌توانید یک حامی بزرگ در روزهای سخت مالی برای خودتان پیدا کنید. حتی با این روش منحصر به فرد در بین رقبا متمایز جلوه می‌کنید و چند پله جلوتر از آن‌ها گام برمی‌دارید.

 

هدیه دادن یکی از روش‌های بسیار خوب و خلاقانه برای ایجاد حس خوشحالی در طرف مقابل است.