زخمِ کاری کمیته اخلاق به دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال؛ محرومیت ۳ ساله کامرانی‌فر از هرگونه فعالیت فوتبالی!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ حسن کامرانی‌فر، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال که در زمان ریاست شهاب‌الدین عزیزی‌خادم و سرپرستی سیدمیرشاد ماجدی این سمت عالی اجرایی را در فدراسیون برعهده داشت، به تازگی با محرومیتی سنگین از هرگونه فعالیت‌های فوتبالی توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مواجه شده است.

وی در رابطه با پرونده مربوط به نحوه عقد قرارداد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم‌های ملی سنگال و اروگوئه پیش از برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، طی حکمی به مورخه ۱۷ تیر ماه سال جاری، به‌مدت ۳ سال از هرگونه فعالیت در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم شده که این حکم طی مصاحبه‌هایی به تأیید وی نیز رسیده است.

کامرانی‌فر که طی ماه‌های گذشته برای مدتی سمت دبیرکلی فدراسیون جودو را نیز در اختیار داشت، درباره این حکم گفت: به علت عقد دو قرارداد بازی دوستانه خوب با سنگال و اروگوئه محروم شدم. خودم هم متوجه نشدم. من در دو، سه جلسه شرکت کردم اما خودم هم نمی‌دانم علتش چیست. احتمالا این موضوعات به شب انتخابات فدراسیون فوتبال برگردد.

به گزارش دانا؛ پیش از این حکم زمزمه‌هایی مبنی بر پذیرش یک سمت مدیریتی در باشگاه پرسپولیس توسط کامرانی‌فر شنیده می‌شد که به‌نظر علت تعلل و تأخیر در انتصاب وی از سوی رضا درویش، همین ماجراست. با این شرایط و در صورت تأیید حکم بدوی در کمیته استیناف، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال قادر به ادامه فعالیت در فوتبال نیست.

دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال توسط کمیته اخلاق به ۳ سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبالی محکوم شده است.