بهترین هندزفری های بی سیم شیائومی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیا به دنبال پیدا‌کردن بهترین هندزفری بی سیم شیائومی هستید؟ اگر این‌طور است جای درستی آمده‌اید. همان‌طور که می‌دانید شیائومی دیگر تنها تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند نیست. اکوسیستم این برندِ با کیفیت، در سال‌های اخیر تغییرات وسیعی کرده است. در چند سال اخیر شیائومی چند هندزفری بی سیم فوق‌العاده تولید کرده که ارزش خرید آنها واقعا بالاست. ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا بهترین‌های این برند چینی با‌کیفیت را پیدا کرده و خریداری کنید. پس تا انتهای مقاله با زومیت همراه باشید.

 

Xiaomi Air 2SE

بیایید با ارزان‌ترین هندزفری بی سیم شیائومی شروع کنیم. Xiaomi Air 2SE یک هندزفری پلاستیکی بسیار راحت است که استفاده از آن بسیار آسان می‌باشد. دلیل آسان بودن استفاده Xiaomi Air 2SE کنترل‌های لمسی در یک طرف است که می‌توان آنها را با یک دست تنظیم کرد (سبک Apple AirPods).

 

از نظر کیفیت صدا، وقتی ولوم را افزایش می‌دهید، دستگاه باس‌ را گرفته و فرکانس‌های دیستورت‌نشده را تضمین می‌کند. هر هدست همچنین، به دو میکروفون کوچک مجهز است که باعث کاهش نویز می‌شود. در مورد زمان شارژدهی باید بگوییم در صورت گوش‌دادن مداوم، باتری  5 ساعت دوام می‌آورد و اگر هر چند وقت یکبار آن را در کیس شارژ قرار دهید، می‌تواند تا 20 ساعت پاسخگو باشد. این هندزفری برای ورزشکاران عالی است و به فناوری بلوتوث 5.0 مجهز می‌باشد. در مجموع می‌توان گفت بهترین هدفون بی سیم با قیمت مناسب Xiaomi Air 2SE است.

 

 

هندزفری بی سیم شیائومی    Xiaomi Air 2SE

 

 

شیائومی Mi True Wireless 2 PRO

بیایید با یک مدل دیگر با قیمت متوسط و رو به پایین، یعنی شیائومی Mi True Wireless Earphones 2 PRO، ادامه دهیم. این هندزفری دارای تکنولوژی ANC، یعنی کاهش نویز فعال (the active noise reduction) است.  ANCکاهش نویز 35- دسی بل را تضمین می‌کند که برای اکثر موقعیت‌ها کاملا رضایت‌بخش است. در مقایسه با مدل‌های گذشته این برند، این هندزفری با طراحی کاملاً درجه یک عرضه می‌شود.

از نظر صدا، به لطف درایورهای دینامیک 12 میلی‌متری LCP، کیفیت عالی را در بازتولید موسیقی تضمین می‌کند. اما مهم‌تر از همه، استفاده از هدفون در هنگام مکالمه بسیار عالی است؛ زیرا می‌توانید روی 3 میکروفون حساب کنید. از نظر میزان شارژدهی Mi True Wireless Earphones 2می‌تواند حداکثر 30 ساعت کار کند؛ البته در صوتی که به شکل مداوم از آن استفاده نمایید، باتری آن 6 ساعت دوام دارد. 

 

Mi True Wireless Earphones 2

 

Xiaomi Redmi Buds 4 PRO

در میان انواع بهترین هندزفری بی سیم شیائومی، نمی‌توان از شیائومی Redmi Buds 4 Pro، یکی از جدیدترین دستگاه‌های TWS که توسط ساب‌برند خانه چینی (Chinese house) ساخته شده است، غافل شد.

با در نظر گرفتن کیفیت بالایی که ارائه می‌دهد، این هندزفری هزینه زیادی ندارند. یک مزیت بزرگ Redmi Buds 4 Pro این است که نویز را تا 43 دسی‌بل کاهش می‌دهد. این مدل همچنین، از حالت شفافیت دوگانه (dual transparency mode) پشتیبانی می‌کند و بهبود گفتار دو مرحله‌ای (two-step speech enhancement) را ارائه می‌دهد، زیرا از یک طرف نویز محیط را فیلتر کرده و از طرف دیگر نیاز به برقراری ارتباط عادی را برطرف می‌سازد. علاوه بر این، این هندزفری به یک توری فلزی ضد باد (windproof metal mesh) مجهز شده است.

کیفیت صدای آن عالی است؛ اوج‌ها واضح و باس‌ها عمیق هستند و صدا کاملا واضح است. ارائه فناوری اتصال بلوتوث 5.3 و دوام باتری تا 9 ساعت در هر بار شارژ و تا 36 ساعت با قراردادن مکرر دستگاه در بسته، از دیگر ویژگی‌های این هندزفری است. Redmi Buds 4 Pro دارای استاندارد IP54 بوده و بنابراین، ضد‌آب است.

Redmi Buds 4 Pro

 

Xiaomi Buds 3T Pro

هندزفری Xiaomi Buds 3T Pro، سطح ممتاز ANC را دارد که دارای سه حالت حذف نویز تا 40 دسی بل (فعال، تطبیقی و شفاف) است؛ به‌همین دلیل نیز قیمت آن از هندزفری‌های قبلی بیشتر است. این دستگاه همچنین، صدای ُبعد‌دار را ارائه می‌دهد که امکان ایجاد یک فضای صوتی 360 درجه، شبیه به یک کنسرت زنده را فراهم می‌سازد. همچنین، اپلیکیشن Track را در خود دارد که صداها را با توجه به حرکات سر متعادل می‌کند.

در نهایت، اتصال دو دستگاه، فناوری بلوتوث 5.2، گواهی IP55 و عمر باتری که به راحتی می‌تواند به 6 ساعت پخش یکباره یا 24 ساعت پخش با کیس برسد، از دیگر ویژگی‌های برتر آن هستند. این هندزفری در مکان‌های شلوغ صدا را بهبود می‌دهد.

Xiaomi Buds 3T Pro

 

 

Xiaomi Mi Sports

طراحی این هدفون شیائومی MI Sports بیشتر برای ورزشکاران است، اما سایر افرادی که یک هندزفری محکم، ثابت و زیبا را می‌پسندند نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. قسمت داخل این هندزفری با استفاده از یک حلقه لاستیکی کوچک به گوش بسته می‌شود تا هنگام ورزش بیرون نیفتد. این حلقه‌ها انعطاف‌پذیر و بسیار نرم هستند و گوش را خسته نمی‌کنند. پوشش بیرونی دارای بافت فلزی برای جلوگیری از خراش است و هر دو گوشی سمت چپ و راست توسط کابلی که به پشت گردن کاربر می‌رود به هم متصل می‌شوند.

لازم به ذکر است که این هندزفری بی سیم شیائومی دارای حفاظت IPX4 در برابر آب است که طول عمر آن را بسیار بیشتر می‌کند، به خصوص اگر قصد دارید از آن برای ورزش استفاده کنید.

صدای این هندزفری بی سیم شیائومی خوب و واضح است، بیس کاملا عمیق است، به خصوص صدای میانی آن کاملا قوی است. بدیهی است که اگر صدا بیش از حد متوسط بالاتر باشد، کیفیت صدا تا حدودی مخدوش می‌شود.

اگر می‌خواهید هنگام دویدن یا انجام فعالیت‌های مشابه دیگر به موسیقی گوش دهید، این هدفون Mi Sports شیائومی بسیار عالی است.

 

به‌طور کلی، طیف وسیعی از هندزفری بی سیم شیائومی در بازار موجود است که بسیاری از آنها کیفیت بسیار خوبی را در برابر قیمت هدفون بی سیم ارائه می‌دهند. در میان انواع مختلف هندزفری بی سیم شیائومی، ما بهترین مدل‌ها را در این مقاله به شما معرفی کردیم.

 

همان‌طور که می‌دانید شیائومی دیگر تنها تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند نیست. اکوسیستم این برندِ با کیفیت، در سال‌های اخیر تغییرات وسیعی کرده است.