مشتری جدید برای طارمی؛ هایجک مهدی از لندن به اردوگاه افعی‌های میلان؟!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ مهدی طارمی، ستاره ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال که فصل گذشته به عنوان آقای گلی لیگ برتر این کشور هم دست یافت، طی هفته‌های گذشته مورد توجه باشگاه‌های مطرح اروپایی نظیر تاتنهام، آث‌میلان و اینترمیلان قرار گرفته که البته ماجرای انتقال او به لیگ‌های دیگر هنوز شفاف نیست.

پس از آن که پیشنهاد اولیه سران باشگاه انگلیسی تاتنهام هات‌اسپرز برای انتقال طارمی به لندن با موافقت باشگاه پرتغالی همراه نشد و اختلاف رقمی بین طرفین وجود داشت، مدیرعامل باشگاه تاتنهام با آخرین پیشنهاد باشگاه بایرن‌مونیخ برای به خدمت گرفتن هری کین، ستاره و کاپیتان انگلیسی سپیدهای لندنی موافقت نکرد تا وضعیت پیچیده‌تر شود.

روز گذشته اما پس از گره خوردن ماجرای پیوستن طارمی به تاتنهام، سران باشگاه اینترمیلان طی تماس‌هایی با سران باشگاه پورتو، خواستار چگونگی انتقال بازیکن تیم ملی ایران به میلان شده‌اند. باشگاه پورتو اعلام کرد تنها در صورت دریافت ۳۰ میلیون یورو حاضر به فروش این بازیکن می‌شود و مدیران اینتر قرار است این مسئله را بررسی کنند که پیشنهاد بهتری برای خرید مهاجم ایرانی پورتو در نظر بگیرند یا نه.

اینتر پس از جدایی روملو لوکاکو، مدت‌هاست به دنبال جایگزین این بازیکن می‌گردد و حالا کمتر از دو هفته مانده به شروع فصل جدید، این تیم امیدوار است تا بتواند مهاجم ۳۱ ساله پورتو را به خدمت بگیرد. بتو از اودینزه و فولارین بالوگون از موناکو، سایر گزینه‌های باشگاه اینتر برای جایگزینی روملو لوکاکو در خط آتش نراتزوری به شمار می‌روند.

البته سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو در تازه‌ترین اظهارنظر خود پیرامون ماجرای مهدی طارمی، جدایی‌اش را مبهم دانست و گفت: شایعات بخشی از حرفه ماست. ما مانند یک بازار مطلوب هستیم زیرا بازیکنان خوب و آماده‌ای داریم. شایعات بخشی از آن هستند. این درست است، اما این بخشی از این حرفه است.

باشگاه فوتبال اینترمیلان ایتالیا طی تماسی با سران باشگاه پورتو، خواستار جذب ستاره ایرانی آبی‌وسفیدهای پرتغالی شده است.