لیگ برتر فوتبال| تک گل مشکوک به آفساید؛ نعمتی از وارث سیدجلال!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم طی دیداری در چارچوب نخستین هفته از فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (چهارشنبه - ۱۸ مردادماه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند که این مصاف در نهایت با پیروزی سرخ‌پوشان تهرانی پایان یافت.

این بازی به علت شرایط نامساعد ورزشگاه آزادی، بدون تماشاگران برگزار شد تا بازی نخست لیگ و پاگشای تیم قهرمان در افتتاحیه، سوت و کور و خالی از رونق باشد. پرسپولیسی‌ها در این بازی از کنعانی‌زادگان و زاهدی، خریدهای جدید خود به شکل رسمی رونمایی کردند و در آن سو هم سیدمجتبی حسینی برای اولین بازی رسمی روی نیمکت تیم اراکی نشست.

در نیمه اول این شاگردان یحیی گل‌محمدی بودند که بازی را در دست داشتند و بارها دروازه احمد گوهری، بازیکن سابق خود را مورد تهدید قرار دادند که بالاخره نفوذ علی نعمتی که شماره ۴ سیدجلال حسینی را بر تن کرده، در موقعیتی مشکوک به آفساید به گل نشست و تیم پرسپولیس با همین گل به برتری در نیمه نخست رسید.

سرخ‌های تهرانی در نیمه دوم به بازی مالکانه و مدیریت رو آوردند و البته که باز هم نیم‌نگاهی به دروازه رقیب داشتند. آلومینیومی‌ها برای جبران حداقل گل خورده، به سمت دروازه بیرانوند چند باری شلیک کردند اما در نهایت با واکنش‌های وی و سرعت کاهشی بازی، نخستین سه امتیاز برای پرسپولیس دشت شد و آلومینیوم فصل را با شکست آغاز کرد.

پرسپولیس یک
گل: علی نعمتی (۳۷)

آلومینیوم صفر
گل: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، شهاب زاهدی و سعید صادقی.
ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی‌زاده، امین جهان‌کهن، مرتضی تبریزی، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد فخرالدینی، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم با پیروزی سرخ‌پوشان تهرانی پایان یافت.