بازیهای آسیایی هانگژو| نشست نمایندگان تیم های اعزامی زنان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نشست هماهنگی نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک با مربیان و همراهان ورزشکاران زن اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار شد.

 در این جلسه فرهادی زاد به تشریح وظایف مربیان و سرپرستان اعزامی به بازی‌ها پرداخت و توجه به همراهی و حمایت از زنان ورزشکار را در برنامه‌های مختلف فنی، ورزشی، فرهنگی و تفریحی در طی زمان بازی‌های آسیایی از وظایف مربیان و سرپرستان اعزامی دانست و با ارائه برنامه ها و قوانین مسابقات و همچنین ارائه تجربیاتی از برنامه‌های مسابقاتی گذشته توجه مربیان رشته‌های مختلف را به موضوعات فرهنگی و ورزشی بازی‌های آسیایی جلب نمود.

 در این جلسه که کاظمی پور معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش نیز حضور داشتند، توجه مربیان را به دقت در انجام وظایف محوله مهم دانست و در خاتمه جلسه به سوالات مطروحه از سوی شرکت کنندگان پاسخ لازم ارائه گردید.

 توصیه نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک به مربیان شرکت کننده در جلسه، انتقال مطالب ارائه شده به ورزشکاران اعزامی به بازی‌ها جهت هماهنگی بیشتر بود و همچنین با هماهنگی نواب رئیس بانوان فدراسیون‌های ورزشی مقرر شد، فرهادی‌زاد نیز در اردوهای تمرینی ورزشکاران حضور داشته و با تشریح برنامه ها به سوالات ورزشکاران پاسخ دهند.

نشست نمایندگان تیم های اعزامی زنان به بازی های آسیایی هانگژو برگزار شد.