بسکتبال زنان کاپ آسیا| پیروزی آسان بسکتبالیست ها مقابل مغولستان/ قدرتنمایی دختران النی

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه رقابت‌های بسکتبال زنان کاپ آسیا دیویژن B که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است، تیم ملی بسکتبال زنان ایران امروز مقابل مغولستان قرار گرفت.

فائزه شهریاری، معصومه اسماعیل زاده، آیدا گل محمدی، نگین رسولی پور، شیدا شجاعی ترکیب ابتدایی را تشکیل می‌دادند. امروز همچنین بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران به یاد شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در شاهچراغ دستبندهای مشکی بر دست کردند.

بسکتبالیست های ایران بعد از برتری مقابل مالزی در بازی اول، امروز در یک دیدار برتر و یکطرفه مقابل مغولستان هم پیروز شدند تا دومین برد خود را ثبت کنند.

تیم‌ملی بسکتبال زنان کوارتر اول را ۱۳ بر ۸ پیروز شد. در کوارتر دوم و سوم هم به ترتیب با امتیازهای ۲۸ بر ۱۴ و ۵۴ بر ۲۴ به برتری رسید. در نهایت ملی‌پوشان کشورمان موفق شدند این بازی را با نتیجه ۷۰ بر ۳۳ به سود خود رقم بزنند.

در دیگر دیدار امروز اندونزی با نتیجه ۶۰ بر ۵۵ مالزی را شکست داد. تیم ملی بسکتبال زنان ایران فردا در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل اندونزی قرار می‌گیرد تا تکلیف صدرنشین مشخص شود. در این مسابقات ۸ تیم حضور دارند که تیم قهرمان به دیویژن A صعود می‌کند.

در این دیدار دلارام وکیلی با ۱۳ امتیاز بیشترین امتیاز را برای ایران کسب کرد و امتیازآورترین بازیکن ایران بود.

زنان بسکتبالیست کشورمان در دومین دیدار کاپ آسیا مقابل مغولستان به پیروزی رسیدند.