جدول لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۴_۲۰۲۳ در پایان هفته اول

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته اول لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۴_۲۰۲۳ مهمترین لیگ فوتبال باشگاهی جهان شب گذشته به پایان رسید. 

در هفته نخست تیم‌های اول تا چهارم فصل گذشته (منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی، آرسنال، نیوکاسل و منچستر یونایتد) لیگ را با برتری آغاز کردند اما در بین آن ها این کلاغ‌ها بودند که قاطع‌ترین پیروز شدند و با پنج گل از استون ویلا اونی امری پذیرایی کردند تا صدر جدول پایان هفته اول قرار گیرند. گل های این دیدار را آیساک (۲)، ساندرو تونالی، کالوم ویلسون و هاروی بارنس به ثمر رساندند.

دیدار بزرگ هفته بین چلسی و لیورپول نیز با نتیجه ۱ بر ۱ خاتمه یافت در این دیدار الکس دیساسی برای چلسی و لویز دیاز برای لیورپول گل زنی کردند.

​​​​​​همچنین دیدار برنلی و منچسترسیتی هم با نتیجه صفر بر سه به نفع منچسترسیتی به پایان رسید گل های این دیدار را رودری و ارلینگ هالند (۲) به ثمر رساندند.

دیدار آرسنال و ناتینگهام فارست با نتیجه دو بر یک به نفع آرسنال با گل های انکتیا و ساکا برای آرسنال و تایوو اونیای برای ناتینگهام فارست، دیدار شفیلد یونایتد و کریستال پالاس با نتیجه یک بر صفر به نفع کریستال پالاس و گل اودسونه ادوارد،‌دیدار بورنموث و وستهام با نتیجه تساوی یک بر یک و با گل های سولانکه برای بورنموث و بوون برای وستهام، دیدار برایتون و لوتون تاون با نتیجه ۴ بر یک به نفع برایتون با گل های سلی مارش _ پدرو (پ) _ سیمون _ فرگوسن
برای برایتون و گل موریس (پ) برای لوتون تاون، دیدار اورتون و فولام با نتیجه صفر بر یک به نفع فولام با گل بابی د کوردووا_رید و همچنین دیدار برنتفورد و تاتنهام هاتسپر با نتیجه تساوی دو با گل های  برایان امبئومو و  یوآنا ویسا برای برنتفورد و کریستین رومرو و امرسون رویال برای تاتنهام از دیگر اتفاقات هفته اول بود.

 

که جدول امتیازات این بازی به شرح زیر است:

 

هفته اول مسابقات لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۴_۲۰۲۳ مهمترین لیگ فوتبال باشگاهی جهان شب گذشته به پایان رسید.