نصیرزاده: جمله‌بندی خمس مناسب نیست؛ همه بازیکنان تراکتور را با نظر سرمربی خریده‌ایم!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز در جمع بازیکنان تیمش اظهار داشت: بیش از ۱۱ بازیکن به تیم اضافه شده و برای ایجاد هماهنگی به زمان نیاز داریم. باتوجه به قابلیت فنی بازیکنان، نتایج تیم قطعاً بهتر خواهد شد. توجه اذهان عمومی به تراکتور بسیار بیشتر از سایر باشگاه‌هاست. تمرکز اعضای تیم باید روی مسائل فنی باشد و همچون بازیکنان بزرگ دنیا به جای صحبت کردن، توانایی خود را در زمین مسابقه نشان دهند.

وی با بیان این که آقای خمز مربی خوش قلب و کاربلد ی بوده، عنوان داشت: ایشان بسیار مسئولیت پذیر و علاقه‌مند به کارش است. همچنین علاقه بسیاری به بازیکنان دارد. بیش از این شاهد تیم‌هایی بودیم که نیم فصل اول قهرمان شدند، ولی نیم فصل دوم سقوط کرده‌اند. از بازی بعدی به روزهای خوب بازمی‌گردیم. خواسته من از بازیکنان این است که روی بُرد تمرکز کنند.

نصیرزاده در برنامه تلویزیونی شب‌های فوتبالی نیز بیان داشت: برای جذب مهاجم، ۳ بازیکن را مد نظر داریم که یکی از آن‌ها مهدی عبدی است. برای خرید بازیکن خارجی نیز باید یک یار خارجی از تیم کنار گذاشته شود که از این حیث مشکل داریم.

او در واکنش به اظهارات خمس مبنی بر اینکه تیم با تفکرات وی بسته نشده، تأکید داشت: جمله‌بندی او مناسب نبود و من با او صحبت مفصلی داشتم. ایشان لیستی داشتند، تک‌تک بازیکنان با نظر ایشان بوده و هیچ بازیکنی، بدون نظر ایشان نیامده. ما حتی آرمان رمضانی را خواستیم بیاوریم، ایشان چندان موافقت نداشت و نیاوردیم. تمام بازیکنان با نظر ایشان آمده و فکر کنم ایشان صحبت‌هایشان را اصلاح کردند.

بیش‌تر بخوانید؛
خمس: ۲ باخت مقابل تیم‌های بزرگ عجیب نیست/ باید از پورحمیدی حمایت کنیم

مدیرعامل تراکتور ادامه داد: ما یک جلسه ۴۵ دقیقه‌ای داشتیم و ایشان متوجه شد تک‌تک بازیکنان و حتی تیم پزشکی را هم با ایشان مشورت می‌کنیم که هیچ تضادی نباشد. امیدوارم این جمله خوب ترجمه شده باشد. من با خواکین هم که صحبت کردم، گفت منظور خمس حفظ چند بازیکن بوده. ممکن است بازیکنی که قراردادشان تمام شده، پیشنهادهای بالاتری هم داشتند و ما هم مبلغ مشخصی داشتیم.

وی در واکنش به اظهارات جنجالی امیرحسین حسین‌زاده پس از شکست تراکتور مقابل پرسپولیس مبنی بر بی‌اهمیت‌بودن باخت تیمش برای برخی از هم‌تیمی‌ها گفت: به بازیکنان اعلام کردیم که تنها در رابطه با مباحث فنی بازی صحبت کنند، منظور حسین‌زاده یک بازیکن خارجی بود و بازیکنان تراکتور با هم همدل هستند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: برای جذب مهاجم، ۳ بازیکن را مدنظر داریم که یکی از آن‌ها مهاجم پرسپولیس است.