عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل/ چند شهرک‌نشین کشته و زخمی شدند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که سرنشینان یک خودرو اقدام به تیراندازی به سمت خودروی حامل شهرک نشینان تندرو در منطقه «کریات اربع» در نزدیکی الخلیل کردند.

طبق این گزارش، در این عملیات چند صهیونیست مجروح شدند.

منابع خبری عبری اعلام کرده‌اند که در این عملیات شش شهرک نشین تندرو مجروح شده و یکی از آن‌ها به دلیل شدت جراحت به هلاکت رسید.

منابع خبری فلسطین نیز اعلام کردند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محل عملیات مستقر شده و به حالت آماده باش درآمده‌اند.

در همین راستا، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس در واکنش به عملیات ضد صهیونیستی کریات اربع گفت: مقاومت دلیرانه در کرانه باختری پس از عملیات در شمال و مرکز کرانه باختری امروز بار دیگر با قدرت در جنوب آن به دشمن ضربه می‌زند.

وی تاکید کرد: این عملیات در چارچوب طبیعی مقابله با جنگ مذهبی علیه مقدسات ما و اقدامات علیه پروژه‌های شهرک سازی صهیونیستی در قدس و کرانه باختری رخ داد.

قاسم ادامه داد: جوانان رزمنده در کرانه باختری علی‌رغم وضعیت آماده باش دشمن، قادرند کل سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی را دور بزنند.

در ادامه انتفاضه مسلحانه فلسطینی‌ها در کرانه باختری، منابع خبری صبح امروز نیز از حملات نیروهای مقاومت و ملت فلسطین به نظامیان و شهرک‌نشینان تندروی رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف آن خبر داده بودند.

مناطق مختلف کرانه باختری طی ماه‌های اخیر شاهد عملیات‌های مسلحانه ضد صهیونیستی متعدد بوده و این عملیات‌ها آرامش را از ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان تندروی آن گرفته است.

 

منابع خبری از یک عملیات ضد صهیونیستی دیگر این بار در نزدیکی الخلیل در کرانه باختری و کشته و مجروح شدن چند صهیونیست خبر دادند.