کاظمی: رقبای آسیایی را در آب‌های آرام قهرمانی جهان محک می‌زنیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدیه کاظمی با اشاره به تمریناتش در پیست قایقرانی دویسبورگ آلمان پیش از مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: خدا را شکر زمان مناسبی در پیست حضور پیدا کردیم و توانستم خودم را با شرایط آب و هوا هماهنگ کنم. احساس خوبی دارم و نسبت به همه مسافت‌هایی که باید در آن پارو بزنم حس مثبتی دارم. این مسئله در ورزش خصوصا قایقرانی بسیار مهم است.

وی درباره شرایط مسابقات اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان همیشه در بالاترین سطح برگزار می‌شود خصوصا زمانی که سهمیه المپیک باشد. همه کشورها با همه توان حضور پیدا می‌کنند و همین روزها موقع تمرین تقریبا همه قهرمانان جهان و المپیک را می‌بینیم.

کاظمی ادامه داد: بیش از ۶۰ کشور با بهترین‌های خود حالا در آلمان حاضر هستند و همه تیم‌ها برای کسب سهمیه و بهترین نتیجه حاضر شده‌اند.

دارنده مدال نقره بازیهای آسیایی مهمترین هدفش را بازیهای آسیایی هانگژو عنوان کرد و افزود: نزدیک به ۲ سال است که با حریفان آسیایی رقابت نکردیم و مسابقات جهانی بهترین فرصت است تا هم خودمان را یه محکی بزنیم و هم تحلیلی از عملکرد آسیایی‌ها برای بازیها داشته باشیم تا در این فرصت یک ماه باقی مانده، در بهترین شرایط خودمان را آماده کنیم.

کاظمی همچنین گفت: شرایط تیم ما هم خیلی خوب است. تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم، اینجا هم تمرینات خوبی انجام دادیم و با تمام توان در رقابت شرکت خواهم کرد. مطمئنم بهترین نتیجه ممکن را به دست خواهم آورد.

کاپیتان تیم ملی آبهای آرام بانوان ایران پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جهان آبهای آرام گفت: کار سختی در مسابقات جهانی پیش رو داریم اما مطمئنم که بهترین نتیجه ممکن را کسب خواهم کرد.