سازمان وان چمپیونشیپ| امینی‌پور مبارزی که باختن بلد نیست

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریار امینی پور ورزشکار موی تای ایرانی جمعه گذشته در استادیوم نمادین بوکس لومپینی بانکوک تایلند با مهمترین آزمون دوران حرفه ای خود روبرو شد.

امینی پور از زمان پیوستن به سازمان وان چمپیونشیپ در هر سه مبارزه خود پیروز شده بود. در عین حال حریف باتجربه تایلندی او یعنی "پونگسیری پی کی سانچای" نیز سه برد متوالی داشت. همچنین فشار زیادی بر روی امینی پور بود تا عملکرد خوبی داشته باشد؛ زیرا برای اولین بار بود که این بازیکن 23 ساله در مسابقات اصلی ONE Friday Fights مبارزه می کرد.

امینی پور بار دیگر به برتری رسید. یک عملکرد مطمئن دیگر پیروزی را برای این مبارز ایرانی به همراه آورد. مبارز ایرانی بردهای خود را از چهار مبارزه به چهار برد افزایش داد و رکورد کلی حرفه ای خود را به 15 برد و بدون باخت بهبود داد.

امینی پور علیرغم رویارویی با حریفی قدتمند، یکی از محکم ترین بازی‌های خود را تا به امروز انجام داد. مبارز ایرانی در طول مبارزه هرگز مشکلی نداشت و به خوبی سرعت حریف را کنترل می‌کرد. خوب دفاع می‌کرد و ضدحملات مؤثری داشت و ضربات و مشت‌های ترکیبی را با دقت بالا به سوی حریف پرتاب می‌کرد.

امینی پور با رای اتفاق آرا به چهارمین پیروزی قطعی دست یافت و رکورد خود را در مسابقات ONE Championship پاک نگه داشت. او اکنون حریف ژاپنی هیروکی سوزوکی و سه مبارز تایلندی را در مقابل هواداران کشور خودشان شکست داده است.

امینی پور ثابت کرده است که یکی از بهترین استعدادهای نوظهور موی تای در سازمان وان چمپیونشیپ است.

آنچه امینی پور را از دیگر رزمندگان هم سن و سالش متمایز می کند، هوش بالای اوست. این جوان 23 ساله طوری می جنگد که گویی مبارزی بسیار با تجربه تر است و از رویکردی محتاطانه و تاکتیکی استفاده می کند. بازی کلی او بسیار چشمگیر بوده است.

امینی پور با آخرین برد خود، دارای بهترین رکورد در بین مبارزان ایرانی در سری "مبارزات جمعه" است.

در حالی که امینی پور چهار پیروزی از چهار مبارزه کسب کرده است، محمد سیاسرانی، موی تای کار 21 ساله ایرانی این سازمان سه برد دارد.

مبارزات جمعه یک رویداد هفتگی است که توسط سازمان وان چمپیونشیپ که جمعه هر هفته ساعت 16 به وقت تهران در استادیوم نمادین بوکس لومپینی بانکوک تایلند برگزار می‌شود.

فایتر ایرانی در رقابتهای سازمان وان چمپیونشیپ در اندیشه ادامه پیروزهای خود است.