ساعت بازی فوتبال سپاهان و استقلال/ پخش زنده بازی از شبکه سه سیما

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم های فوتبال سپاهان و استقلال در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار امروز چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰ : ۲۰ به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

گزارش زنده بازی فوتبال سپاهان و استقلال

گفتنی است؛‌ یکی از فینال های جذاب دور رفت  امشب در اصفهان برگزار می شود، جایی که دو مدعی قهرمانی رودروی هم قرار می گیرند. سپاهان پرهوادار هم پرمهره ترین و کامل ترین تیم لیگ بیست و سوم به دنبال سومین برد پیاپی است  در آنسوی میدان هم تیمی قرار دارد که با وجود 2 قهرمانی در آسیا و هواداران پرشمارش پیش فصل پرحاشیه ای را پشت سرگذاشته و گفته می شود اختلاف شدیدی هم بین کادرفنی و مدیریتی باشگاه وجود دارد. 

با این حال جواد نکونام فصل گذشته سپاهان را در اصفهان با فولاد خوزستان شکست داد و راه بردن این تیم را بلد است. هرچند آن باخت با اشتباه مسلم بازیکنان خودی از جمله یاسین سلمانی به  زردپوشان تحمیل شد بازیکنی که این فصل به پرسپولیس رفته است. مورایس هم به خوبی با افکار تاکتیکی سرمربی استقلال آشناست البته هواداران استقلال می گویند که این بازی جدال نابرابری است بین تیمی که حتی برای تهیه ابتدایی ترین امکاناتش مشکلات بسیاری دارد و تیمی که متعلق به یک باشگاه کامل است و به باشگاه های استاندارد فوتبال آسیا تنه می زند. 

از نظر فنی سپاهان بازیکنان با کیفیت زیادی در اختیار دارد، خریدهای خوبی انجام داده و در خط حمله شهریار مغانلو و رضا اسدی را در اختیار دارد که زوج خطرناکی را تشکیل داده اند ولی استقلال خط دفاع مستحکمی دارد که در دو بازی گذشته حتی یک گل هم دریافت نکرده است. جواد نکونام دستور داده هیچ عکس و فیلمی از تمرینات تیمش تا بازی با سپاهان منتشر نشود و تیمش را از دیدها مخفی کرده است. 

مهم ترین دل نگرانی سپاهان درون دروازه است جایی که پیام نیازمند دروازه بان اصلی سپاهان به دلیل غم از دست دادن پدر به سوگ نشسته و شاید از نظر روحی شرایط حضور در این بازی را نداشته باشد و نیما میرزازاد جانشین او خواهد شد .این بزرگ ترین فرصت برای میرزازاد است تا توانایی هایش را نشان بدهد ضمن اینکه نتیجه این بازی برای همه مدعیان از جمله پرسپولیس اهمیت ویژه ای دارد.  قطعا هواداران پرسپولیس دوست دارند دو تیم به تساوی رضایت بدهند و امتیازها را تقسیم کنند!

سپاهان فصل گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت پیروز شد و ساپینتو سرمربی پرتغالی تسلیم افکار تاکتیکی مورایس شد و نتوانست حتی یک امتیاز از هموطن خود بگیرد. فردا شاید مهرداد محمدی از ابتدا در ترکیب استقلال قرار بگیرد و با حضور سعید مهری شاید مهدی مهدی پور هم نیمکت نشین شود این فینال زودهنگام به قول فوتبالی ها 6 امتیازی است زیرا بردن رقیب مستقیم قهرمانی بسیار ارزشمند است. 

 

ساعت بازی فوتبال سپاهان و استقلال در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد.