ساعت بازی فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن/ پخش زنده بازی از شبکه سه سیما

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار فردا پنج شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰ به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.

گفتنی است؛ سرخپوشان برای اینکه از رقبا عقب نماند باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی ذوب آهن را شکست بدهد که البته کار آسانی نیست. تیم‌های محمد ربیعی تاکتیکی بازی می‌کنند و راحت تسلیم نمی شوند. این دیدار برای یحیی گل محمدی بیش از سه امتیاز ارزش دارد و اگر ذوب آهن را شکست بدهد صدمین برد خود را  با پرسپولیس جشن می گیرد و از آمار برانکو ایوانکوویچ هم عبور می کند! برانکو 99 برد با پرسپولیس به دست آورده بود. حالا قرمزپوشان پایتخت هم برای ادامه رقابت با مدعیان قهرمانی و هم برای رسیدن به رکورد حیرت انگیز سرمربی به دنبال سه امتیاز خواهند بود.

به این ترتیب باید قبول کرد خاص ترین بازی سرمربی پرسپولیس روز پنجشنبه برگزار خواهد شد،‌ اما نباید ذوب آهن را از پیش بازنده فرض کرد و ذوبی ها در این فصل تیمی هجومی هستند که ملوان را در انزلی شکست دادند و مقابل تیم پرمهره سپاهان هم اگرچه باختند اما بازی هجومی را به نمایش گذاشتند. بنابراین ممکن است سبزپوشان اصفهانی شب یحیی گل محمدی را خراب کند رکورد شکنی‌اش را به تاخیر بیندازد. 

ساعت بازی فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد.