دشمنان مبهوت از اشتیاق دهه نودی‌ها برای دفاع از حرم هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب، سردار علی فدوی در یادواره ۱۲۹ شهید بخش زاویه و دو شهید گمنام شهر زاویه با اشاره به پشتوانه‌های با ارزشی که خداوند به امت اسلامی هدیه نموده اظهار داشت: باید با مرور روزانه این نعمت‌های خاص خداوند به امت اسلامی، با قوت و تمام توان مسیر حق و حقیقت را ادامه دهیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه وجود شهدا در نقاط مختلف کشور هدایت‌کننده امروز ما هست؛ گفت: شهدا به ما آموختند که می‌توان بهترین بود و از میان حق و باطل، با وجود امکان شهادت، حق را برخلاف زیبایی‌های ظاهری باطل انتخاب کرد.

فدوی با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی یادآور شد: دشمنان بر این باور بودند که می‌توانند با استفاده از شکاف نسلی به وجود آمده و بهره بردن از ابزار شیطانی رسانه، کار انقلاب را یکسره کنند ولی وقتی قرار شد تا جوانان دهه نودی برای دفاع از حرم وارد میدان شوند، همچون جوانان دهه ۶۰ و بلکه بهتر از آنها عمل کردند.

وی، نتیجه عمل کم‌نظیر جوانان دهه نودی در انتقال مفاهیم دفاع مقدس را به بهترین وجه ممکن دانست و افزود: جوانان دهه نودی علیرغم اینکه وقایع ابتدای انقلاب و دروان دفاع مقدس را تجربه نکرده بودند به گونه‌ای عمل کردند که دشمن را مبهوت عملکرد خویش کردند.

فدوی به اشتیاق جوانان برای حضور در میدان دفاع از حرم حضرت زینب(س) اشاره کرد و گفت: خبائث عالم جنگی را دنبال کردند که بسیار سخت بود و به نام دین به مقابله با دین پرداختند ولی جوانان ما سر از پا نشناخته به مقابله با این نقشه رفته و نگذاشتند تا دشمن کوچکترین خدشه‌ای را وارد کند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حوادث سال گذشته کشور یادآور شد: اتفاقات سال گذشته، جنگی بود که با جنگ‌های گذشته متفاوت بود و حتی مقام معظم رهبری نحوه طرح‌ریزی این آشوب را قابل‌تحسین دانست.

وی افزود: دشمن در این ایام از همه ظرفیت‌های داخلی و خارجی خود استفاده کرد و با استفاده ابزاری از زن، بزرگ‌ترین ظلم را به این بخش عظیم جامعه انجام داد.

فدوی ادامه داد: برای مقابله با این فتنه به دستور مقام معظم رهبری برای اینکه آسیبی به مردم نرسد نیروهای نظامی و انتظامی با خویشتن‌داری به وظایف خود عمل کرده، بطوریکه روز به روز به شهدای فراجا و بسیج افزوده می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوانان دهه نودی علیرغم اینکه وقایع ابتدای انقلاب و دروان دفاع مقدس را تجربه نکرده بودند. در میدان دفاع از حرم حضرت زینب(س) به گونه‌ای عمل کردند که دشمن را مبهوت عملکرد خویش کردند.