آبهای آرام و پاراکانو قهرمانی جهان| نتایج رقابت پاروزنان ایران در ۴ ماده مشخص شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی جهان آبهای آرام و پاراکانو که از روز گذشته در دویسبورگ آلمان آغاز شده بود، در نوبت صبح امروز با 4 رقابت برای ملی‌پوشان ایران ادامه پیدا کرد.

تیم ایران با 13 ورزشکار و 4 مربی در بخش زنان و مردان کایاک، کانو و پاراکانو در مسابقات حضور دارد.

 

نتایج کامل مسابقات نوبت صبح امروز به شرح زیر است:

 

هدیه کاظمی در گروه اول مقدماتی کایاک یکنفره 200 متر زنان با ورزشکارانی از لیتوانی، اوکراین، شیلی، آمریکا، اسلونی، آلمان، اسپانیا و چین رقابت کرد و با زمان 42.614 ثانیه در رده چهارم قرار گرفت و به نیمه‌نهایی راه یافت.

...

عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه پنجم مقدماتی کانوی دونفره 500 متر مردان در رقابت با ورزشکارانی ازبکستان، اوکراین، چک، کانادا، الجزایر و آنگولا رقابت کردند و با زمان 1:45.880 دقیقه در رده چهارم قرار گرفتند و به نیمه‌نهایی راه یافتند

...

شهلا بهروزی‌راد در گروه اول مقدماتی KL3 زنان با با ورزشکارانی از برزیل، هند، مجارستان، آلمان، انگلیس، ازبکستان، استرالیا و اسپانیا رقابت کرد و با زمان 50.746 ثانیه در رده ششم قرار گرفت و به نیمه‌نهایی راه یافت.

...

تیم کانوی میکس ایران با ترکیب عادل مجللی و هیوا افضلی در گروه اول مقدماتی با تیم‌های رومانی، اسپانیا، لهستان، اوکراین، کانادا و شیلی رقابت کرد و با زمان1:47.986 در رده سوم قرار گرفت و مستقیماً به فینال صعود کرد.

...

این مسابقات بعدازظهر امروز با برگزاری رقابت 5 ماده نیمه‌نهایی برای ملی‌پوشان کشورمان ادامه پیدا خواهد کرد.

مسابقات قایقرانی آبهای آرام و پاراکانو قهرمانی جهان صبح امروز در دویسبورگ آلمان ادامه پیدا کرد.