ادبیات مقاومت در فضای مجازی نقدو بررسی می شود

به گزارش راه دانا به نقل از روابط عمومی مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت، نوید صالحی عضو هیات رییسه و نایب رئیس هیات مدیره این مجمع با اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف مجمع در دوره جدید، بهره برداری از امکانات فضای مجازی است. ترویج کتابخوانی و همچنین آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت هدف مجمع و استفاده از  ظرفیت فضای مجازی از اهداف این مجموعه است.

وی افزود: از ابتدای شهریورماه هرهفته یکی از کتب مطرح در حوزه ادبیات ایران و جهان را با حضور نویسندگان و منتقدان ادبی در فضای مجازی برگزار خواهد کرد.

صالحی گفت: بهره برداری از فضای مجازی ضرورت انکار ناپذیر امروز جامعه است و برای برقراری ارتباط با نسل نوجوان و جوان باید از ظرفیت فضای مجازی بهره برد و ادبیات را در این فضا به مخاطب عرضه کرد.

نایب رییس مجمع در پایان افزود: نقد و بررسی داستان، رمان و آثار فاخر در حوزه ادبیات مقاومت بخصوص آثار نویسندگان دفاع مقدس که توانسته اند فصل های مهمی از تاریخ معاصر را در قالب ادبیات ثبت کنند، از اهداف مجمع خواهد بود که در فضای عمومی و مجازی انجام خواهد گرفت.

قابل ذکر است که زمان برگزاری این جلسات در رسانه های مجمع و فضای مجازی اطلاع رسانی خواهد شد.

مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت به منظور گسترش فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت با بهره گیری از فضای مجازی جلسات نقد و بررسی برگزار می کند.