رونمایی رسمی آ.اس.رم از مهاجم ایرانی؛ شماره ۱۷ گرگ‌ها بر تن سردار آزمون! + ویدئو

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ حساب توئیتری باشگاه آ.اس.رم ایتالیا با انتشار ویدئوهایی به شکل رسمی از خرید جدید خود برای خط حمله گرگ‌ها یعنی سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش ایرانی سابق تیم فوتبال بایرلورکوزن رونمایی به عمل آورد.

باشگاه ایتالیایی در اقدامی جالب و مسبوق به سابقه در راستای مسئولیت اجتماعی، در ویدئوی معارفه و رونمایی از ستاره جدید خط حمله خود تصاویری از کودکان گم‌شده ایتالیایی را هم منتشر کرده تا به پیدا شدن آنان از این راه کمک شود.

در این ویدئو مشخص شد که سردار آزمون در فصل جاری رقابت‌های اروپایی زیرنظر ژوزه مورینیو، شماره ۱۷ تیم فوتبال آ.اس.رم را بر تن خواهد داشت. قرارداد وی با رمی‌ها تا پایان فصل به شکل قرضی بوده و در صورت رضایت طرفین، با بند خریدی دائمی خواهد شد.

آزمون: قهرمانی با رُم برایم یک رویاست

سردار آزمون در مراسم معرفی خود عنوان داشت: توصیف احساساتی که دارم دشوار است. من در حال ورود به یکی از معتبرترین باشگاه‌ها در صحنه بین‌المللی هستم و این که بتوانم با پیراهن رم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم، یک رویاست. سال گذشته توانستم در المپیکو به میدان بروم و می‌توانم بگویم که در دوران حرفه‌ای‌ام هرگز چنین هواداران پرشوری را ندیده بودم. اکنون نمی‌توانم صبر کنم تا بتوانم برای آن‌ها و برای اهدافی که پیش رو داریم بجنگم.

​​​​​​همچنین حساب رسمی اینستاگرامی باشگاه بایرلورکوزن آلمان پس از جدایی قرضی مهاجمش به مقصد سری‌آ ایتالیا، با انتشار پستی به تشکر و قدردانی از وی پرداخت.

بیش‌تر بخوانید؛
قول عجیب سردار آزمون به مورینیو: در جام ملت‌های آسیا بازی نمی‌کنم!

ستاره فوتبال ایران که تجربه بازی برای بایر لورکوزن آلمان، زنیت سنت‌پترزبورگ، روبین کازان و روستوف روسیه را در کارنامه دارد و طی ۱۰ سال اخیر در فوتبال اروپا بازی کرده بود، حالا در انتقالی جذاب و هیجان انگیز راهی آ. ا. س رم ایتالیا شد.

سردار آزمون که در نقل و انتقالات زمستانی فصل ۲۲-۲۰۲۱ با قراردادی ۲.۵ میلیون یورویی از زنیت سنت‌پترزبورگ راهی بایر لورکوزن شده و طی یک فصل و نیم اخیر برای این تیم آلمانی به میدان رفته بود، حالا با قراردادی قرضی به مدت یک فصل و با بند خرید ۱۲ میلیون یورویی به رم پیوست.

سردار در دوران حرفه‌ای خود با تیم‌های باشگاهی در ۳۱۶ بازی ۱۱۵ گل به ثمر رساند و ۴۸ پاس گل داد. آزمون در تیم ملی ایران نیز ۴۵ گل به ثمر رساند و در ۷۱ بازی ۹ پاس گل داد. ۴ قهرمانی در لیگ برتر روسیه، یک جام حذفی روسیه و ۲ سوپر جام روسیه و کسب عنوان بهترین گلزن لیگ روسیه در فصل  ۲۰-۲۰۱۹ از جمله افتخارات اوست.

تیاگو پینتو، مدیر تیم رم نیز درباره خرید سردار آزمون گفت: آزمون بازیکنی است که ما مدت‌ها دنبالش بوده‌ایم و ازمهارت‌های فنی بی چون و چرای او را کاملا واقف هستیم. مطمئن هستیم که رختکن ما به او کمک می‌کند تا به سرعت در تیم ادغام شود و سردار می‌تواند اینجا در ایتالیا بدرخشد.

باشگاه آ.اس.رم ایتالیا با انتشار ویدئوهایی به معرفی و رونمایی از ستاره ایرانی جدید خود پرداخت.