ممنوع الخروجی ها و مشمولان غایب نمی توانند در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد شرفی در مصاحبه با رادیو اربعین در مورد آخرین وضعیت مرزهای مواصلاتی به عراق گفت : از بامداد امروز یک موج سنگین زائران اربعین حسینی را در پایانه مرزی مهران داشتیم که البته به صورت روان زائران در حال خارج شدن از مرز هستند .
وی همچنین با بیان این که صبح امروز شاهد یک ترافیک سنگین از سمت ایلام به مرز مهران بودیم و با کمک همکارانم در راهنمایی و رانندگی تا حدودی گره ترافیکی حل شده است، ادامه داد : مهران داری یک ظرفیتی است و اگر حجم مراجعه بیش از ظرفیت باشد ، مشکلاتی از جمله ترافیک ایجاد می شود و ممکن است که مشکلاتی برای زائران ایجاد شود .
شرفی با بیان این که توصیه ما این است زائران اربعین حسینی برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از سایر مرزها استفاده کنند و صرفا حرکت خود را محدود به مرز اربعین نکنند ، در بخشی دیگر از صحبت های خود در مورد نگرانی های برخی از زائران در ارتباط با زمان دریافت گذرنامه های خود گفت : زائران نگران گذرنامه های خود نباشند و مطمئن باشند که تا زمان سفرشان این گذرنامه به دستشان می رسد .

وی همچنین در این مصاحبه تاکید کرد: مشمولان غایب و کسانی که دارای حکم ممنون الخروجی به دلایل مختلف هستند ، نمی توانند در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند.

رییس کمیته امنیتی فراجا و فرمانده قرارگاه اربعین، تاکید کرد: ممنوع الخروجی ها و مشمولان غایب نمی توانند در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند.