سازمان وان چمپیونشیپ| عملکرد ناامید کننده فایتر ایرانی؛ شکست مقابل گرگ داغستان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهربان فرهادی در اولین بازی خود در سازمان وان چمپیونشیپ مقابل "گادژیمراد امیرژنوف" داغستانی شکست خورد.
فرهادی که 31 سال سن دارد، اولین باخت خود در رقابت‌های رزمی هنرهای ترکیبی سازمان وان چمپیونشیپ مقابل "امیرژانوف" تجربه کرد.
"امیرژانوف" مبارزه داغستانی با یک ضربه بالا سنگین به سمت چپ مبارزه را آغاز کرد و مبارز ایرانی را تحت فشار قرار دارد. فرهادی که سابقه کشتی را دارد، مقابل یکی از ضربات " امیرژانوف" مقابله کرد و این داغستانی را به تشک کوبید و بدن حریفش را در خاک نگه داشت.
با این حال "امیرژانوف" به سرعت توانست موقعیت را برگرداند و کنترل مبارزه را بار دیگر در دست گرفت. در این حال، مبارز داغستانی ضرباتی سنگین به پشت سر ورزشکار ایرانی وارد کرد.
در حالی که فرهادی تلاش می‌کرد تا از دستان حریفان خود فرار کند، مبارز داغستانی، فرهادی را قفل کند و این ورزشکار تنها پس از 1:27 در راند اول، تسلیم حریف خود شد.
این اولین باری است که فرهادی در مسابقات MMA شکست می‌خورد و در چهار مبارزه قبلی خود بر اساس قوانین این رشته ورزشی پیروز شده بود.
در همین حال، "امیرژانوف" 27 ساله که مهارت‌های بسیار خوبی از خود در زمینه کشتی نشان داده است، رکورد کلی شکست ناپذیری خود را در MMA به 4 بازی بدون باخت رساند.
«مبارزات جمعه» سازمان وان چمپیونشیپ ONE Friday Fights مجموعه‌ای از رویدادهای هنرهای رزمی ترکیبی است که هر جمعه ساعت 16 به وقت ایران در ورزشگاه بوکس لومپینی بانکوک تایلند برگزار می شود.

در رقابتهای سازمان وان چمپیونشیپ فایتر ایرانی عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت.