هاکی چمنی قهرمانی آسیا| نهمی تیم زنان/ هنگ کنگ نخستین حریفان مردان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم امید هاکی چمنی زنان کشورمان در اولین حضور خود در رقابت های قهرمانی آسیا، با کسب ۲ پیروزی از ۶ رقابت به کار خود پایان داد. تیم ملی کشورمان که با  میانگین رده سنی زیر ۲۰ سال با کاپیتان ۲۶ ساله خود در این رقابت ها شرکت کرده بود، با کسب ۲ پیروزی از ۶ مسابقه در جایگاه نهم رقابت ها قرار گرفت و برای نخستین بار در تاریخ هاکی چمنی زنان در رنکینگ قرار گرفت.

در این رقابت ها المیرا پوپاش در ۲ بازی برترین بازیکن زمین و فائزه پشتدار نیز در ۲ رقابت برترین دروازبان زمین انتخاب شدند.

هدف استفاده از بازیکنان جوان در این رقابت ها، پشتوانه سازی تیم ملی در آینده و همچنین حضور قدرتمند در رقابت های کاپ آسیا که در آبان ماه برگزار خواهد شد، است.

 

هنگ کنگ اولین حریف تیم ملی هاکی چمنی مردان

تیم ملی هاکی چمنی سه شنبه اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی را مقابل هنگ کنگ برگزار خواهد کرد.

تیم ملی هاکی چمنی که در مسقط به مدت ۶ روز با تیم ملی عمان میزبان مسابقات اردوی مشترک داشت، با یک آمادگی جسمی و روحی مناسب مسابقات قهرمانی آسیا را آغاز می کند.

تیم ملی کشورمان در این مسابقات با هنگ کنگ، اندونزی، قزاقستان و افغانستان همگروه است که در اولین دیدار سه شنبه ۷ شهریور به مصاف هنگ کنگ خواهد رفت. در گروه دیگر مسابقات تیم های هند، ژاپن، مالزی، پاکستان، بنگلادش و عمان میزبان قرار دارند.

مسابقات قهرمانی آسیا هاکی چمنی از ۷ لغایت ۱۱ شهریور در صلاله عمان برگزار میشود که تیم های برتر مجوز حضور در جام جهانی را کسب می کنند.

 

رقابتهای هاکی چمنی زنان قهرمانی آسیا به پایان رسید و رقابتهای مردان از فردا آغاز می شود.