خشم میلان از درخواست‌های پورتو؛ طارمی امشب میلانی می‌شود؟!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ ماجرای انتقال مهدی طارمی، ستاره ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال پورتوی پرتغال به باشگاه آ.ث.میلان ایتالیا در ساعات پایانی پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال اروپا، تبدیل به موضوع پیچیده و کلافه‌کننده‌ای شده است.

اگر چه سران روسونری با ارائه بسته پیشنهادی ۱۵ میلیون یورویی به اژدهایان آبی‌وسفید و ارائه حقوق سالیانه ۳ میلیون یورویی به مهدی طارمی خواستار جذب این مهاجم ایرانی شده‌اند، اما یک رسانه معتبر پرتغالی مدعی خشم سران میلان از درخواست‌های عجیب پورتو شده است.

بیش‌تر بخوانید؛
دومین ستاره ایرانی در راه سری‌آ/ طارمی - میلان؛ یک قدم تا امضای نهایی!

مایکل رینکون، خبرنگار و کارشناس نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا شب گذشته با انتشار توئیتی، نوشت که انتقال طارمی به میلان با علاقه وی قطعی شده اما آخرین اخبار حکایت از این دارند که موضوع پرداخت کمیسیون خورخه مندز، سوپر ایجنت فوتبال دنیا و یک واسطه دیگر بین دو باشگاه میلان و پورتو برای انتقال طارمی، در حال بررسی است.

جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار معتبر دنیای فوتبال هم نوشت:پیشنهادی ۱۵ میلیون یورویی که سرانجام از سوی سران پورتو با یک شرط پذیرفته شد و آن هم تسریع پرداخت مبلغ از طرف ایتالیایی است. شرطی که میلانی‌ها آن را پذیرفته‌اند و این ایرانی مهاجم جدید استفانو پیولی است.

با اعلام دی‌مارتزیو، طارمی پس از موافقت نهایی اعلام شده از سوی مدیران پورتو، برای انجام معاینات پزشکی راهی میلان خواهد شد و پس از آن، قرارداد ستاره ملی‌پوش با روسونری امضا خواهد شد. با وجود برخی مانع‌‌تراشی‌های جدید از سوی پورتو، مذاکرات ادامه دارد و مندز امروز برای امضای قرارداد ملی‌پوش ایرانی به میلان خواهد رفت.

گفتنی است که فابریزو رومانو، خبرنگار مشهور در توضیحات جدید خود پیرامون انتقال طارمی به میلان به نکات بسیار مهمی اشاره کرده و گفت: موضوع بین دو باشگاه به صورت کامل برای نهایی شدن انتقال حل شده است. پورتو به پیشنهاد میلان جواب مثبت داده است. الان ماجرا به طارمی و اطرافیانش (اشاره به ایجنت و واسطه‌ها) ارتباط دارد در این صورت می‌توان با طارمی خداحافظی کرد.

به نظر می‌رسد ماجرای دستمزد و رقم پرداختی به خورخه مندز و دیگر واسطه این مذاکرات مشکلاتی به وجود آورده و این احتمال وجود دارد که از میلان خواسته شده باشد آن‌ها به جای طارمی کمیسیون مندز را پرداخت کنند تا حقوق توافق شده طارمی با میلان کاهش پیدا نکند.

با سفر خورخه مندز به ایتالیا، احتمالاً با برطرف شدن مسائل پیش‌آمده می‌بایست مهدی طارمی را مهاجم جدید آ.ث.میلان دانست.