پایان یک رؤیای شیرین؛ طارمی - میلان در بن‌بست!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ با وجود این که طی روزهای گذشته اخبار متنوعی از منابع خبری موثق درباره جدایی مهدی طارمی از جمع آبی‌وسفیدهای پورتو و پیوستنش به آ.ث.میلان ایتالیا وجود داشت، به‌نظر می‌رسد دیگر این رؤیای شیرین به پایان رسیده است.

پیشنهادی به ارزش حدود ۱۵ میلیون یورو برای این ملی‌پوش ایرانی روی میز سران پورتو وجود داشت و به نظر می‌رسید که قرار است انتقال طارمی به میلان نهایی شده که ناگهان این انتقال با مشکلات جدی مواجه شد. گزارش شده  که کمیسیون بالاتر و بندهای مربوط به پاداش باعث شد تا این انتقال صورت نپذیرد و در نهایت بازیکن ایرانی در پورتو بماند.

در بیانیه پورتو اعلام شد طارمی با خورخه نونو پینتو دا کوستا، مدیر باشگاه پرتغالی دیدار کرده و طرفین به این نتیجه رسیدند که این مهاجم برای فصل کنونی در باشگاه پورتو باقی بماند. بنابراین مذاکرات با میلان برای انتقال بدون نتیجه به پایان رسیده است.

پیش از این روسونری با حق کمیسیون بالای این انتقال و شخص طارمی هم با کاهش نیمی از دستمزدش برای پیوستن به میلان به مشکل جدی خورده بودند که با این تفاسیر، انتقال شکست خورد و طارمی در فصل جدید سری‌آ برخلاف سردار آزمون در فوتبال کشور چکمه حضور نخواهد داشت.

مهدی طارمی در پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستانی جاری فوتبال اروپا به آ.ث.میلان ایتالیا نخواهد پیوست.