ساعت بازی آرسنال و منچستریونایتد/ پخش زنده بازی از شبکه سه سیما

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم های فوتبال آرسنال و منچستریونایتد در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار امروز یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ (۳ سپتامبر ۲۰۲۳) از ساعت ۱۹:۰۰ به وقت ایران به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.

دو تیم در بازی‌های گذشته دو برد کسب کرده‌اند، با این حال تغییرات تاکتیکی میکل آرتتا و اریک تن هاخ برای فصل جدید، موجی از انتقادها و نگرانی‌ها را ایجاد کرده است.

از نظر طرفداران آرسنال، این تیم باید با ترکیب 3-3-4 فصل گذشته به میدان رفته و به استفاده از فولبک‌های معکوس پایان دهد. در سمت مقابل؛ در اولدترافورد احساس می‌شود هافبک‌های فعلی منچستریونایتد حداقل در اوایل فصل نمی‌توانند سیستم 1-4-1-4 مرد هلندی را به اجرا در بیاورند. اگر چه با ورود سفیان امرابط و آمادگی راسموس هویلوند، ممکن است شرایط تغییر کند. انتظار می‌رود مهاجم دانمارکی منچستریونایتد در این بازی برای اولین بار فرصت پوشیدن پیراهن این باشگاه را به دست بیاورد. 

ترکیب احتمالی دو تیم 

آرسنال (3-3-4): رمزدیل | وایت، سالیبا، گابریل، زینچنکو | اودگارد، رایس، هاورتس | ساکا، انکتیا، مارتینلی 

چستریونایتد (1-3-2-4): اونانا | ون بیساکا، لیندلوف، مارتینز، دالو | کاسمیرو، اریکسن | آنتونی، فرناندز، رشفورد | مارسیال 

نکات آماری آرسنال و منچستریونایتد 

آرسنال در 5 بازی آخری که میزبان منچستریونایتد بوده، 4 پیروزی و یک تساوی کسب کرده است. آن‌ها آخرین بار در حد فاصل 1988 تا 1991 سه بار متوالی مقابل شیاطین سرخ به پیروزی رسیدند
منچستریونایتد در 5 بازی از 9 دیدار اخیر مقابل آرسنال شکست خورده است؛ یونایتد در 23 بازی قبل‌تر آن تنها 4 باخت متحمل شده بود
آرسنال در 24 بازی خانگی اخیر تنها مقابل منچسترسیتی و برایتون شکست خورده و در 22 بازی گلزنی کرده است. اگر چه شاگردان میکل آرتتا تنها 4 کلین شیت ثبت کرده‌اند
منچستریونایتد در 6 دیدار از 7 دیدار اخیر خود در لیگ برتر به پیروزی رسیده و تنها ناکامی آن‌ها مربوط به شکست مقابل اسپرز در لندن است. شیاطین سرخ طی 10 سفر آخر به پایتخت انگلیس تنها 6 امتیاز کسب کرده‌اند. 
آرسنال در 12 بازی از 16 میزبانی اخیر در ورزشگاه امارات، در نیمه دوم گل دریافت کرده است. توپچی‌ها در سه مورد دیگر در دقیقه اول گل دریافت کرده‌اند! 

 

ساعت بازی تیم های فوتبال آرسنال و منچستریونایتد در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس مشخص شد.