زارعی: تمام توانم را در جهانی عربستان خواهم گذاشت/ کادر فنی وزنه برداری کاریزما دارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد زارعی وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران که در مسابقات جهانی عربستان هم شرکت خواهد کرد، در خصوص آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: ما تمرینات خوبی را برگزار کرده ایم و باید بگویم که رکوردگیری‌های انجام شده هم با شرایط بسیار خوبی برگزار شد. من چند سالی در اردو بوده‌ام اما این بار یکی از بی نقص‌ترین رکوردگیری هااز لحاظ زمان‌بندی، شکل و تایم برگزار شد.

زارعی ادامه داد: من تمریناتم را بعد از آسیب دیدگی که در بحرین داشتم، دوباره آغاز کردم. به حدنصاب‌های قبل هم نرسیده بودم. افزایش وزن داشتم. از دسته بالاتر آمده بودم اما با این شرایط باز هم برای خودم قابل قبول بود. امیدوارم در آینده بتوانم وزنه های در خور این وزن را بزنم.

زارعی درباره شرایط فدراسیون بیان کرد: بعد از تغییر و تحول در فدراسیون و مشکلاتی که وجود داشت با آمدن انوشیروانی می‌بینیم که وضعیت بهبود یافته و تمام کارها به سرعت در حال پیگیری است. برای اینکه مشکلات در بخش های مختلف حل شود نیاز به افراد توانمند در تمام پست ها هست و همین قضیه نوید روزهای خوب را می دهد.این روزها بسیاری از مشکلات وزنه برداری حل شده، مسابقات به خوبی برگزار شده، اعزام ها به خوبی انجام شده و زیر ساخت ها تغییرات بسیار خوبی داشته است.

زارعی در خصوص کادر فنی هم گفت: کادر فنی ترکیب بسیار کاملی دارد. راس کار نصیرشلال هستند که سابقه قهرمانی های خوبی دارند و از آنجایی که جوان هستند با علم روز کار می کنند. در کنار او بهمن زارع که سابقه و نام خوبی در بین مربیان ایرانی دارد حاضر است. همچنین وحید ربیعی که البته الان دبیر فدراسیون هستند کمک بزرگی به ما کردند. دارابیگی حالا به جمع ما اضافه شده‌اند که به نظر من در کنار هم کادر بسیار قوی‌ای را تشکیل داده‌اند و از کاریزمای زیادی برخوردار هستند. آنها شرایط تیم را از لحاظ فنی بسیار خوب و طبق برنامه پیش برده‌اند و تمام بچه ها در این مدت پیشرفت کرده‌اند.

ملی پوش دسته ۹۶ کیلوگرم درباره مسابقات جهانی و المپیک هم می‌گوید: شرایط تیم بسیار خوب است. به جز تعدادی از ما بقیه بچه ها در سنین پایین و بسیار خوبی هستند و می توانند تجربه خوبی از مسابقات جهانی کسب کنند. با انگیزه همه در حال تمرین هستند و امیدواریم همه در این مسابقات بدرخشند. ما به عربستان می رویم تا بجنگیم و بهترین نتیجه را بگیریم. در المپیک پاریس هم قطعا تمام این بچه ها که سن و سالی پایین همراه با تجربه بالا دارند، می توانند بدرخشند. ایران هم که 3 سهمیه کامل دارد و با توجه به شرایطی که بچه ها در اوزان و رکوردهای مختلف دارند، قطعا نمایندگان ما از 3 وزن بالاتر خواهد بود و شانس مدال آوری در این مسابقات بسیار بالاست.

وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران گفت: به عربستان می رویم تا بجنگیم و بهترین نتیجه را بگیریم.